Valmet Toimittaa UudenSellunkeittojärjestelmänClearwaterPaperin Lewinstonin Tehtaalle Yhdysvalteihin

Valomet Oyj:NLehdistötiedote2.10.2015 KLO 13:00

Valmet Toimittaa Aviaineknologiaa Clearwater Paperin Lewinstonin Tehtaan UudistusProjektiin。Tehdas Sijaitsee Idahon Osavaltiossa Yhdysvalloissa。Valmetin ToimitusSisältääCompactCookingG2-Keittojärjestelmän,Uuden Polysulfidin Valmistuslaitoksen JaPieniäParannuksiaOlemassa Olevaan Valkaisulaitoksen。

UUDISTUSPROJEKTINRAKENNSTÖIDEN乘顺特拉岛洛基斯塔2015年JA NIIDEN ARVIOIDAAN VALMISTUVAN SYYSKUUSSA2017.TILAUSSISÄLTYIVALMETIN VUODEN 2015年TOISENVUOSINELJÄNNEKSENSAATUIHIN TILAUKSIIN。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

在OSA Clearwater Paperin的Toimitus 160 Miljoonan Dollarin Investointia Uuteen Jatkuvan Keiton Sellunkeittimeen,Joka Korvaa 12 SellunEräkeittä。ProjektinmyötäpäästötilmaanVähenevätMerkittävästi,Sellun Laatu Paranee,Tuotanto Kasvaa JA HakeHyödynnetääntehokkaammin。

“Raaka-aineen tehokaskäyttö上tärkeäOSAkestäväätuotantoa。Päätimmeottaa uudessa keittoprosessissakäyttöönpolysulfidin saannon optimoimiseksi。Valmetin CompactCooking-keittojärjestelmäntoimintaperiaate JA prosessi sopivattäydellisestitavoitteisiimme”,SANOO Lewinstoninprojektipäällikkö约翰德森

“球球对乔toinen UUSIsellunkeittojärjestelmätoimitusPohjois-Amerikkaan viimeaikoina,JA siten osoitus CompactCooking G2 -keittoprosessin toimivuudesta。在hienoa,ETTA asiakkaamme上antanut vastuullemme SEKA keittolaitoksen ETTA polysulfidin tuotantolaitoksenpäälaitetoimituksenTASSAtärkeässäprojektissa。Meillä上hyvätvalmiudet projektin toteutukseen JA olemme luottavaisia,ETTAJärjestelmmemämmeTulevatTäytämäääääääääääääääänaiakkaanodotukset“,Sanoo Valmetin SellunvalmistuksenLiketoimintapällikkö蒙娜亨德森

TeknistäTietoaCompactCookingG2-Keittojärjestelmästä

Keitto On SellunvalmistuksenEnsimmäinenVaihe,Jossa Ligniini erotetaan Kuiduista Kemialisesti。CompactCooking G2在Valmetin KaksiaStiainen Jatkuvan KeitonJärjestelmä,Johon KuuluuImplegnIneijärjestelmäjaHakekeitin。Yksinkementenen的Keittimen suunnittelu,Mutta Samalla Edistyksellinen JAIny OnHelppoKäyttää。Ancbin-Impregnointia oominutlaatuisia Ominaisuuuksia,Joilla Voidaan Saavuttaa Korkeampi Kappataso MatalallaRejektiomäärällä。Kahden Astian Rakenne Varmistaa TarkaanMääritellynimeytyksen Ja Keiton。Yhdistämällätehokasimprepopinointi compactcooking -kettomosesiin saadaanerittäinkorkealaatuistasellua ja korkealla saannolla。

Tietoa Asiakkaasta Clearwater Paper Corporation

Clearwater Paper Valmistaa Eri Puolella Yhdysvaltoja Sijaitsevilla Tuotantolatoksillaan Korkealaatuisia Pehmopapereita Kuluttajille JaYrityskäyttöön,苏尔尼亚佩普·帕拉西里亚,Valkaistua KartonkiaSekäSellua。yritys在merkittävä私人标签-pehmopaperituotteiden valmistajavähittäiskauppiaillejatukkuliikkeille,Joihin Kuuluu Esim。Päivittäistavarakauppaketjuja,Aptekkeja,Tukkukauppoja Ja Halpahalleja。Lisäksiyritysvalmistaa Valkaistua Kartonkia Laatutietoisille Paino- Ja Pakkaustuotteiden Jatkojalostajille。

Mona Henderson,Liketoimintapälikkö,Sellunvalmistus,Pohjois-Amerikka,Valmet,Puh。+1 770-368-7376
Bill Bohn,Johtaja,Pohjois-Amerikka,Valmet,Tel。+1 404 394 5924

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteenApiaAtaTioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.