valmettoimtaa ulkopakkauskartonkia valmistavan OptiConcept M -tuotantolinjan袁丰裕包装-yhtiölle台湾

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 2.3.2015 klo 11:00

元丰裕包装有限公司-yhtiön台湾maakuntaan new Wun tehtale Taoyuanin maakuntaan。Uusi tuotantolinja tuottaa korkealaatuista 100% kierrätyskuidusta瓦尔米斯泰塔瓦乌尔科帕考斯卡尔顿基亚。通力käynnistyy vuoden 2016 kolmannen neljänneksen aikana。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2015 ensimmäisen vuosineljänneksen saatuhin tilauksiin。
Kaupan arvoa ei julkisteta。

Valmetin OptiConcept M - korkeaa laatua ja energiatehokkuutta

Valitsimme ekotehokkaan konkonseptin, jossa korostuu erityisesti energiansäästö。在ulkopakkauskartonkia的tuottaa korkealaatuista Tavoitteemme。Pysyäksemme kilpailukykyisinä, haluamme hyödyntää viimeisintä ja rotettavaa teknologiaa。Valmetin OptiConcept M -teknologiassa yhdistyvät juuri ne ominaisuudet, jotka vastaavat odotuksiamme", sanooChia-Feng叶、元芳宇包装-yhtiön project tijohtaja。

元芳宇包装-yhtiön tilaama ulkopakkauskartonkikone on jo seitsemäs toimitettava OptiConcept M -tuotantolinja maailmanlaajuisesti。Uusi tuotantolinja sekä aiheuttaa pienemmän hiilijalanjäljen että vähentää energiankulutusta merkittävästi。在1 200米/分钟的情况下,我们可以使用300000吨的纸张Jari Vahapesola

OptiConcept M -tuotantolinjan taloudellisuus perustuu energia- ja raaka-ainetehokkaisiin prosesseihin sekä korkeaan nopeuteen。alhaisilla käyttökustannuksilla。

Valmetin toimitus sisältää täydellisen kartonginvalmistuslinjan perälaatikolta rullaimelle。丰见sisältyy lisäksi uusi垂体leikkuri。

Valmet OptiConcept M paperi- ja kartonkikone

铁toa Yuen fong Yu包装-yhtiöstä

元芳宇包装有限公司在元芳宇纸业制造。公司网址:-yhtiön itsenäinen tytäryhtiö。Yhtiö on toinen kahdesta suurimmasta paperinvalmisajasta Taiwanissa ja yksi suurimmista ulkopakkauksien toimtajista suur - kiuinan alueella。

瓦尔麦特公司股价

Lisatietoja
Hannu T Pietilä, Aasian ja Tyynenmeren aluejohtaja, Valmet, puh。+66 (0)81 862 1122

Mika Ollikainen, myyntijohtaja, Aasian ja Tyynenmeren value, Valmet, puh。+358 45 271 1711

我们在johtava sellu, paperateollisuuden和teknologiatoimittaja。10 500 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们为您提供了一种有效的生物能源。

Valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。Valmetin tavoitteena on tulla maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaa www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal