Valumet toimittaa savukaasujen rikinpoisto- jatypenpoistojärjestelmänciech苏打水马麦克斯卡S.A.:Lle

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 27.8.2015 klo 10.00

Valmet on allekirjoittanut sopimuksen CIECH Soda Polska s.a.a:n kanssa savukaasujen rikinpoisto- ja typenpoistojärjestelmän toimitmisesta Soda Polskan sähkön ja lämmön yhteistuotantolaitokseen (CHP) Inowroclawiin Puolaan。投资公司pidentää yhteistuotantolaitoksen käyttöikää sekä vähentää laitoksen rikkidioksidi- ja hiukkaspäästöjä。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2015 kolmannen neljänneksen saapuneisiin tilauksiin。蒂劳克森在欧洲40英里的地方。

Valitsimme Valmetin toimittajaksi, koska heidän ratkaisunsa oli kokonaisutena kilpailukykyisin。Valmetin märkää kalkkikiveä käyttävä savukaasujen rikinpoistoratkaisu (FGD) tarjoaa alhaisimat käyttökustannukset。Olimme myös erittäin tyytyväisiä siihen, että Valmet onnistui optimoimaan kattiloiden seisokkien keston ja ajoituksen rakennusvaiheessa ja pitämään näin kemiallisen tehan tuotantomenetykset mahdollisimman pieninä", sanooJacek Gajdka,Ciech Soda Polskan Investifijohtaja JaHallintoneuvostonjäsen。

在“维美德在viime vuosina toteuttanutmerkittäviäkattiloiden uusintoja JA uusien kattiloiden toimitusprojekteja Puolassa。TAMA savukaasujen puhdistustilaus vahvistaaentisestäänasemaamme Puolan energiaratkaisujen markkinoilla。硒myösosoitusympäristöratkaisujemmekilpailukyvystä塔曼kokoluokan hiilikattiloissa。Olemme iloisiasiitä,ETTA CIECH苏打波兰在luottanut meihin JA antanut塔曼tärkeänProjektin Hoidettavaksemme inowroclawissa“,Sanoo Valmetin Puolan Toimintojen Johtaja罗马szerszen.

Inowroclawin kemiallinen tehas (valokuva: CIECH Soda Polska S.A.)

toimituksen tekniset tiedot.

inowroclawinsähkönjalämmönyhteistuotantolaitos kooostuuneljästähiilikäyttöisestäop-110-kattilasta,ja se toottaa Energiaa puolalaisen ciech-konsernin omisterninalle inowroclawin kemialliselle tehtaalle。YhteistuotantolaitossisältyyPuolan kansalliseensiirtymäsuunnitelmaan,拉霍亚tavoitellaan yhdenmukaisuutta teollisuudenpäästödirektiivinkanssa,JA laitoksen上noudatettava tiukkoja vuosittaisia rikkidioksidin,力typen oksidien JA hiukkastenpäästörajojavuodesta 2017年alkaen。

Valmetin toimituslaajuuteen sisältyy märkään kalkkikiveen perustuvan savukaasujen rikinpoistojärjestelmän (FGD) toimitus kaikkien neljän toiminassa olevan hiilikattilan savukaasujen rikinpoistoa varten。Lisäksi toimitukseen sisältyy selektiivinen katalyyttinen pelkistysjärjestelmä (SCR), joka asennetaan kuhunkin kattilaan savukaasujen typenpoistoa varten。Jokaiseen kattilaan tulee lisäksi uusi pyörivä ilman esikuumennin ja savukaasutuuletin kattiloiden käyttöiän pidentämiseksi。

Märkään kalkkikiveen perustuvan FGD-ratkaisun kaupallinen käyttö aloitetaan sununnitelmien mukaan kesäkuussa 2017。Ensimmäinen SCR-asennus otetaan käyttöön kesäkuussa 2016 ja viimeinen lokakuussa 2018。

“Märkäänkalkkikiveen perustuvan FGD-ratkaisumme etuna ovat kalkkikivisorbentin suhteellisen alhaiset kustannukset SEKA rakennusteollisuudessa monenlaisiin sovelluksiinkäyttökelpoisenkauppalaatuisen kipsin tuotanto。Märkääkalkkikiveäkäyttävä上lisäksivakiintunutta teknologiaa FGD-prosessi,对käytettyERI puolilla maailmaa JA jonka luotettavuus上todettukäytännössä霍塔”,SANOO Valmetin Keski-europanmyyntipäällikkö.弗兰克扎特

Tietoja asiakkaasta, CIECH Soda Polska s.a.a:sta

CIECH-Konsernin Kokonaananan omistamaTytäryhtiöon obssi Soodatehdasta Puolassa,Toinen Inowloclawissa Ja Toinen Janikowossa。SE在AinoaYhtiöpuolassa,Joka TuottaaTiheääJAKevyttäKalsinoituaSoodaa。LisäksiSeValmistaaMärkääJAKuivaaHaihdutussuolaa。MuitaYhtiönValmistamiaTuotteita Ovat Leivinsooda,Kalsiumkloridi,Saostettu Kalsiumkarbonaatti,Imeytystmassat,Suolaseokset,NitraattipitoinenSäilöntäsuola,Suolatabletit ja Hiilidioksidi。Tärkeimpiäasiakkaita ovat puolalaiset jaKansainvälisetLasinvalmistajat,PuolalaisetLasitehtaat,Pesuainevalmistajat,Kemianteollisuus,Metalliteollisuus,Elintarviketeolusuus,Rehuteollisuus,Lääketeolisuus,VedenkästelysektoriJa Kotitalous。

Frank Ligthart,Myyntipäällikkö,Keski-Euroooppa,Valmet,Puh。+358 40 561 9612

Tarja Korhonen,Myyntipäällikkö,Ympäristöjärjestelmät,Valmet,Puh。+358 40 830 4433

罗曼·舍尔森,瓦尔梅丁·普兰·托姆托珍·霍塔雅。+48 601 287 150

对johtava teknologian的maailman,自动化的希望是kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。在图拉邮差的愿景。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteenApiaAtaTioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal