Valumet toimittaa puristinuusinnan marusumi paperin tehtaalle aquagiin

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 9.11.2015 klo 10:00

Valmet Toimittaa Paperikoneuusinnan Marusumi Paperin Ohen Tehtaalle Japaniin。ToimitusSisältäääälääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääännthengiakenkäpuristineknologko。

Uusinnan tavoitteena关于alenta tehan energiankulutusta。Uudistettu kone käynnistyy vuoden 2016 neljännen vuosineljänneksen ai假名。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2015 kolmannen vuosineljänneksen saatuhin tilauksiin。Kaupan arvoa ei julkisteta。

sanomalhtipaperin valmistuksessa suuntaus on valmistaa yhä keveämpiä lajeja, jotta saavutetaan säästöjä sekä energiankulutuksessa että raaka-aineiden käytössä。Saavuttaakseen tämän suuntauksen, Marusumi Paper on päättänyt toteuttaa puristinuusinnan tavoitteaan parantaa tuottavuutta ja lopputuotteen laatua。Valitsimme toimittajaksi Valmetin useasta syystä。Koneen alkuperäinen toimittaja on Mitsubishi Heavy Industries, jonka paperikoneteknologia on nykyään osa Valmetia yritysoston myötä。Meillä on lisäksi positiivisia kokemuksia yhteistyöstä Valmetin kanssa edellisestä projektista, josa Ohen tehtaan PM 3 konelle asennettiin uusi pintaliimausyksikkö vuonna 2005。Odotamme Valmetilta loistavaa suoritusta myös uuden project suhteen”,sanoo Marusumi Paperin tehtaanjohtaja筱原彻

“维美德tarjoaa avainteknologioita haastaviin uusintoihin,JA在yksi ydinosaamisalueemme puristinteknologia。Modernin puristinteknologian avulla asiakkaamme voivat saavuttaa korkeamman lopputuotteen laadun SEKAmerkittävästialemman energiankulutuksen tason”,tiivistääValmetin Paperitehtaatliiketoimintayksikönmyynti- JA markkinointijohtajaPetri Paukkunen.

Toimituksen keskeiset ominaisuudet

Valmetin toimitus sisältää uuden puristinosan SymBelt kenkäpuristimella sekä prosessiin liittyvät ajettavuusratkaisut, uudet puristinosan rungot, asennuksen, mottorit ja sähköistyksen。OptiPress Center puristimen kolminippisessä ratkaisussa ensimmäisen ja toisen puristimen telanipit sekä kolmannen puristimen kenkänippi maksimoivat kuivatussalle tulevan paperin kuava -ainepitoisuuden, alenttavat höyrynkulutusta ja parantavat samalla paperin märkälujuutta。
9 metriä leveä (viira) PM 2 paperikone tuottaa sanomalehtipaperilaatuja。可宁sununnittelunopeus 1200米/分钟。

Tietoa Marusumi纸业有限公司-yhtiöstä

丸实纸业有限公司是一家集生产、销售于一体的纸业公司。Yritys 1919年在perustettu ja sen pääkonttori sijaitsee Ehimessa, Japanissa。

Petri Paukkunen,Myynti-Ja Markkinointijohtaja,Paperitehtaat,Valmet,Puh 040 744 8182

远藤一彦,Myyntijohtaja, Valmet日本,puh。+81 (0)3 6744 3024

Valmet是针对纸浆,纸和能源行业的技术,自动化和服务的领先全球开发人员和供货商。Valmet的愿景是成为为客户提供服务的全球冠军。

维美特的服务涵盖了从维修外包到工厂改进和备件的所有方面。强大的技术提供包括纸浆厂,薄纸,纸板和纸生产线,以及发电厂的生物能源生产。维美特先进的自动化解决方案范围从单一测量到工厂范围的交钥匙自动化项目。