我们有一份纸,它的名字叫垂体瘤

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 6.7.2015 klo 10:00

Valmet toimittaa tehokkaan垂体leikkurin pakkauskartongin PK2-valmistuslinjalle Parenco B.V.:n tehtaaseen, joka sijaitsee Renkumissa, Alankomaissa。Tehtaan aikaisempi omistaja ajoi PK2:n alas vuonna 2009 sanomalehtipaperin kysynnän laskun takia。他们的父母是koneelle lajininvaihtouusinnan, jonka jälkeen kone tuottaa testlaaineria ja aallouskartonkia, joita käytetään pakkauskartongeissa。Uusitun PK2:n上määrä käynnistyä vuoden 2016 kolmannella vuosineljänneksellä。

tillaus sisältyy Valmetin vuoden 2015 toisen neljänneksen saatuihin tilauksiin。我叫蒂劳克森。

Valmetin垂体后叶leikkausteknologia mahdollistaa tehokkuuden ja kevyen pakkauskartongin lotettavan valmistuksen。Tästä上todissteena vahva referenssipohjamme Euroopassa。OptiWin-kantotelaleikkurimme soveltuvat hyvin eri paperilajeille, ja malleja on tarjolla kaikille koneleveyksille”,kertoo肯尼斯·Akerlund, Valmetin tuotepäällikkö,垂体leikkurit ja Rullaimet。

Toimituksen tekniset tiedot

Parenco PK2:N Trimmileveys 8.5Metriä。MuutoksenJälkeenKoneTuottaa Vuosittain Noin 385 000 Tonnia Testlaineria Ja Aallotuskartonkia。

Valmetin toimitus sisältää täysautomaattisenOptiWin-kantotelaleikkurin,hylsynsyötön, automaattisen muutonvaihdon sekä loppuliimauslaitteen。Valmetin toimitus sisältää myös konerullan käsittelyjärjestelmän, täysautomaattisen rullan merkkaus- ja kuljetusjärjestelmän, automaattisen hylsyn leikkaus- ja käsittelyjärjestelmän, pulpperi- ja ilmajärjestelmät sekä koneohjausjärjestelmän。

Valmetin Valmetin tehokas OptiWin Drum -脑垂体。

Tietoa asiakasyritys Parencosta

阿兰科马萨·西亚兹万·帕尔科:在欧洲的1亿4千万欧元上,我们可以把它放在一起。在kaksi paperikonetta上的Renkumin tehtaalla, PK1 ja PK2。Parencon palveluksessa在yli 200 työntekijää。Lokakuusta 2012 lähtien yhtiö on ollut H2 Equity Partners -yrityksen omistuksessa。

Lisatietoja antavat:

KennethÅkerlund,Tuotepällikkö,Pituusleikkurit Ja Rullaimet,Puh。+ 358 40 865 6287

Petri Paukkunen, myynti- ja markkinintijohtaja, paperikoneet, Valmet, puh。+358 40 744 8182

Valmet Oyj on johtava globaalisti toimiva teknologioiden,自动化ja palvelujen kehittäjä ja toimittaja selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。《邮差报》上的Valmetin visiona。

Valmetin Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Laitosten Parannuksiin Ja Varaosiin。VahvaanTeknologiatarjontaammeSisältyvätslayutehtaat,Pehmopaperin,Kartongin Ja Paperin Tuotantolinjatsekäbioenergiaatoottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyneet Automaatioratkaisut UlottuvatYksittäisistäMittauksistaKoko Tehtaan Laajuisiin自动化KokonaistoimitusProjekteihin。

Valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。Yhtiömme 12 000 ammattilaista työskentelevät lähellä asiakkaita eri puolilla maailmaa ja ovat sitoutuneet asiakkaittemme suorituskyvyn parantamiseen joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa, ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

Luelisää.www.blumebaby.com.,www.twitter.com/valmetglobal.