美国伊利提克森特塔阿勒坚毅森林产品公司:汉

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 3.9.2015 klo 11:00

美国:han rakennettavaan pehmopaperiljaansa, jossa tullaan valmistamaan korkealaatuisia kaupan tuotemerkillä varustettuja kotitalouksien pehmopaperituotteita, kuten WC-paperia ja paperipyyhkeitä。Uusi kone asennetaan Calhounissa, Tennesseessä sijaitsevalle tehtaalle, ja tuotantolinjan on määrä käynnistyä vuoden 2017 alussa。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2015 kolmannen neljänneksen saapuneisiin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。

Valmetin Advantage NTT -pehmopaperin tuotantoteknologia on sunniteltu maksimaalista joustavuutta sekä entistä parempaa tuotelaatua silmällä pitäen。我们的朋友都很喜欢这个网站välillä onnistuu vain muutamassa tunnissa。Teknologia on saanut hyvän vastaanoton markkinoilla, ja kyseessä on viides Valmetin toimitama NTT-kone。Ensimmäinen优势NTT -linja käynnistyi Meksikossa vuonna 2013。Toinen linja käynnistyi Chilessä vuoden 2015 toisella neljänneksellä, ja kolmas linja käynnistyy阿布扎比vielä tämän vuoden aikana。Neljäs NTT-linja käynnistyy USA:ssa vuoden 2016 alkupuolella。

Tekniset tiedot

Uuden pehmopaperikoneen在5,2米上,2 000米/分钟。Uudella linjalla käytetään raaka-aineena ensiökuitua。Tuotantolinja on optimoitu säästämään energiaa ja kuitua, tarjoamaan joustavuutta ja mahdollistamaan korkealaatuisten tuotteiden tuotedifferinin。

库瓦:Valmetin优势NTT -pehmopaperikone

Valmetin toimituslajuuteen kokonainen pehmopaperintuotantolinja, joka sisältää优势NTT 200HS -pehmopaperikoneen。Kone on varustettu OptiFlo-kerrosperälaatikolla sekä kevytmetallisella jenkkisylinterillä。Koneessa käytetty advantagepehmopaperiteknologiaa, sisältää AirCap-huuvan sekä SoftReel -B -järjestelmän。Toimituslaajuus sisältää myös perustavan tehdasunnittelun, prosessilaitteet sekä prosessi-ilmastoinin。

Toimitus kattaa lisäksi Valmet DNA -prosessinohjausjärjestelmään integroidun automaatioratkaisun, Valmet IQ -skannerin ja IQ纤维和水分-anturin, IQ-profiilinhallintatyökalut sekä huipputekniikkaa edustavan ratakamerajärjestelmän laadun ja rotettavuuden varmistamiseksi。Asennusvalvonta,库鲁图斯,käyttöönotto ja tuotekehitystuki kuuluvat myös toimitukseen。

Soren Eriksson, myyntijohtaja, Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö, Pohjois-Amerikka, +1 404 242 8845

Jan Erikson, johtaja, myynti, Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö, puh。+46 705 17 14 90

对johtava teknologian的maailman,自动化的希望是kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。在图拉邮差的愿景。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tehtaan kattavat avaimet käteen automaatioprojecjektit。

Valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Tietoa asiakkaasta Resolute森林产品
坚决森林产品-yrityksellä on monpuolinen tuotevalikoima, joka sisältää sanomalehtipaperi-, erikoispaperi-, markkinasellu- ja puutuotteita。Yritys omistaa tai johtaa yhteensä noin 40 sellu- ja paperitehdasta sekä puutuotteiden valmistuslaitosta USA:ssa, Kanadassa Etelä-Koreassa, ja sillä on myös voimantuotantolaitoksia Kanadassa。Yrityksen tuotteita markkinoidan lähes 80 maassa ja 100% sen hallinnoimasta metsäalueesta on sertifioitu ainakin yhdellä kolmesta kansainvälisesti tunnustetusta kestävän metsätaloudenjärjestelmästä。坚决森林产品-yrityksen osakkeilla käydään kauppaa sekä纽约että多伦多pörsseissä。Yhtiön pörssisymboli关于RFP。

加拿大Resolute ja muut林产品协会jäsenyritykset, sekä useat ympäristöjärjestöt, ovat mukana Kanadan北方森林sopimuksessa。Ryhmän tavoitteena on tunnistaa suojeluratkaisuja kestävän kehityksen kolmen osa-alueen, ympäristön, sosiaalisen ja taloudellisen, mukaisen toimintaan。

坚决ylpeä ollessaan yksi Kanadan parhaista yrityksistä Corporate Knightsin tekemässä vuoden 2014年度最佳50名企业公民-listauksessa。Yhtiö ja sen toimitusjohtaja Richard Garneau, on nimetty Kanadan vuoden 2015 Clean50 -listalle, ja Resolute sai myös palkinnon parhaasta metsäteollisuuden ja paperien valmistuksen ratkaisusta New Economy -lehden maailmanlaajuisessa Clean Tech award kilpailussa。