Valmet Toimittaa Optimoncept M-Hienopaperilinjan Aprilille Indonesiaan

Valomet Oyj:NLehdistötiedote30.6.2015 KLO 14:00

Valmet Toimittaa Hienopaapia Valmistavan OptiConcept M -Tuotantolinjan Aprilin Tehtaalle Pangkalan Kerinciin,Joka Sijaitsee Riaun Maakunnassa Indonesiassa。uuden tuotantolinjan在Määrävalmistaahipulaatuistadigitaalivalmista hienopa ackia。TämälisääyrityksenkykyävalmistaaLisäarvoaomaavia·乌斯蒂塔Uusiutuvista Luonnonvaroista。Uuden Koneen在SuunniteltuKäynnistyvänVuoden2016年KolmannellaVuosineljänneksellä。

TilausSisältyiValmetin Vuoden 2015年EnsimmäisenNeljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Kerrota Julkisuuteen。

ValmetinEnsimmäinenOpTiconceptM -Linja Hienopa jan Valmistusta Varten

Opticoncept M在Valmetin ModulaArinen Kartongin Ja PaperInvalmistus Konsepti,Joka Mahdollistaa HuomattavatSäästötnemengian,Veden Ja Raaka-Aineen Kulutukeessa。konsepti sai tunnustusta suomalaisessa muotoilukilpailussa 2014。

Aprilin Tehtaan Uusi PK3在印度尼西亚EnsimmäinenOpTiconceptM -Linja上。TämäonmyösneSimmäinenkerta,坤乌斯汀托·奥迪诺·米特KnologiaahyönynnetäännHienopajetääntannosta。

“塔曼teknologia investoinnin avulla voimme vastata paremmin APRIL-konsernin lippulaivamerkin,korkealaatuisten PaperOneTM-tuotteiden,kasvavaan maailmanlaajuiseenkysyntään。Uuden teknologiankäyttöönottomahdollistaa monipuolisten tuotteiden tarjoamisen vastaamaan erityisesti kuluttajien korkealaatuisten digitaalisten paperituotteiden tarpeita”,APRIL SANOO-konsernin印度尼西亚toimintojen toimitusjohtaja托尼温亚斯

“Valmetin优化概念中号-linja keskittyy alhaisiinkäyttökustannuksiinyhdistettynäkorkealaatuisten paperilajien energiatehokkaaseen JA joustavaan tuotantoon。Tekemämmeteknologiset innovaatiot ovattärkeäOSA tuotantolinjan kokonaistehokkuuden saavuttamisessa”,SANOO Valmetin Paperit-liiketoimintalinjan johtajaJariVähäpesola.

Valmetin ToimitusSisältääKokonaisenHienopa jan valmistuslinjan,Joka Kattaa Kaiken Massanvalmistuksesta Rullaimeen Mukaan LukienAutomaatiojärjestelmät。toimitussisältääyössuudenpituusleikkurin。uusi 7,11MetriäLeveä(Viiran Leveys)KoneTuottaaPäällystämätöntäHienopaperia,jonkaneliöpaino40-120 g / m2。KoneenPäivittäinenTuotantokapasiteetti在Noin 900 Tonnia,Ja Suunnittelunopeus 1 400米/分钟。

valmetin Hienopaperia Valmistava OptiConcept M -Linja。

Tietoa Asiakasyritys Aprilista

4月(亚太资源国际有限公司)Valmistaa Ja Toimittaa Kuitua,Sellua Ja Paripia。Yritys Palvelee Asiakkaitaan Myynti- JA MarkkinIttiveIverkostonsa Kautta Indonesiassa,Intiassa,Japanissa,Kiinassa,EuropassaSekäkansainvälisilläMarkkinoilla。yritys在Perustettu Vuonna 1993.Senpääkonttori在Singaporessa,JA Valmistuotanto Sijaitsee Riaun Maakunnassa Kerincissa。Yritys Vie Paperituotteitaan 75 Maahan。

Valomet Oyj.

JariVähäpesola,Johtaja,Paperit-Liketoimintalinja,Valmet,Puh。+358 40 558 6555
Aki Niemi,Aluejohtaja,Kiina,Valmet,Tel。+86 150 2669 2016

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteenApiaAtaTioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.