Valmet toimittaa kymmenennen OptiConcept M paperinvalmistuslinjan Lee & Manille Kiinaan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 21.8.2015 klo 10:00

瓦尔麦特公司toimittaaOptiConcept米-ulkopakkauskartonkilinjan Lee & Manin jiannew tehtaalle Kiinaan。Uuden konelinjan on tarkoitus tuottaa korkealaatuisia ulkopakkauskartonkilajeja 100% kierrätetystä raaka-aineesta。Tuotantolinjan on sunniteltu käynnistyvän vuoden 2016 neljännellä vuosineljänneksellä。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2015 kolmannen neljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Tämän tyyppisen tilauksen arvo on tavalisesti noin 40-50 miljoonaa euroa。

OptiConcept M on tennyt todellisen läpimurron paperin ja kartongin valmistuksen standdina。Lee & Manin uusintatilaus on selkeä osoitus tästä”,sanoo Valmetin paperikoneiden myynnin teknologiajohtajaJuha Kivimaa

Uusintatilaus vahvistaa Lee & Manin ja Valmetin pitkää kumppanuutta kartonginvalmistuksessa。Valmet on osoittanut vahvutensa jo aikaisemmissa project jekteissa yhdistämällä teknologisen osaamisensa paikalliseen asiantuntemukseen。Entistä kevyempien loppuotteiden valmistaminen在selkeä kehityssuunta ulkopakkauskartongeissa上。Valmetilla on erityisosaamista juuri tällä alueella”,sanoo Lee & Manin toimitusjohtaja爱德蒙李

Lee & Manin tilaus on jo kymmenes Valmetin toimittama OptiConcept M -tuotantolinja。Ensimmäinen toimitettu linja käynnistyi 2012。亚洲lisäksi Valmet on toimittanut OptiConcept M -linjoja sekä Pohjois-Amerikkaan että Eurooppaan。OptiConcept M on sunniteltu ulkopakkauskartongin, sisäpakkauskartongin sekä hienopaperin valmistukseen。

Valmetin toimitus sisältää kartonkikonen lisäksiprosessiautomaatioratkaisut, ilmajärjestelmät sekä uuden垂体雷库林。在1 200米/分钟的比赛中,我们的速度达到了30万公里。

Valmet OptiConcept M -ulkopakkauskartonkikonelinja。

Tietoa asiakkaasta Lee & Manista

李和曼造纸制造有限公司。李曼造纸有限公司,1994年,香港,pörssiin。Tällä hetkellä yrityksen tuotantokapasiteetti 7 miljoonaa tonnia kartonkia Kiinan yksiköissä。

Petri Paukkunen, myynti- ja markkinointijohtaja, Paperikoneet, Valmet, puhelin 040 744 8182

Zan Fe, myyntijohtaja, Kiina, Valmet, puhelin +86 10 6566 6600 3108

对johtava teknologian的maailman,自动化的希望是kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。在图拉邮差的愿景。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tehtaan kattavat avaimet käteen automaatioprojecjektit。

Valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisää www.valmet.fi, www.twitter.com/valmetglobal