Valumet Toimittaa Kiintoainemittaus- JAOptimointisäätösovelluksenLietteen Kuivatukseen Tampereen VedenViinikanlahdenJätevedenpuhdistamolle

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote7.9.2015 KLO 11:00

Valmet Toimittaa Kiintoainemittaus- JAOptimointisäätösovelluksenLietteen Kuivatukseen Tampereen VedenViinikanlahdenJätevedenpuhdistamolleTampereelle。toimitus ajoittuu kuluvalle syksylle。TilausSisältyyValmetinVuoden 2015年KolmannenNeljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

“Lietteeen Kuivatus on Monimutkainen Prossi。Linkoukseen Tarvitaan Energiaa Ja Kemikaaleja。Jotta Kummaakaan Ei Tuhlata JaSäästyyKuljetuskustannuksia,Tarvitaan OptimoIntia.KäsikäyttöisestieShankalaAjaaProsesia Optimaalisella Tavalla的Käsikäyttöisesti”,Perustelee IncentIneiaTekninenPäällikköHeikkiSyrjälä.TampereenVedestä。

Tampereen Vesi,ViinikanlahdenJätevedenpuhdistamo(Kuva,Tampereen Vesi)

“Luotettavat kiintoainemittaukset mahdollistavat lietteen kuivatusprosessin Tarkan是monitoroinnin JA antavat prosessista arvokasta酒店信息。Kustannuksia voidaansäästääJA prosessin tehokkuutta nostaa,坤mittauksetliitetäänkehittyneeseen jatkuvatoimiseen lietteen kuivatuksen optimointisovellukseen”,SANOOtuotepäällikköHeli Karaila.valmetin自动加工 - Liiketoiminnasta。

Optimoinnin Avulla Energia- JAYMPäristötehkuutta

Lietteen Kuivatuksen Optimointiovellus在Kehitetty erityisesti Kunnallisten Ja TeollisuudenJätevesilaitostenLietteeen KuivatuslineInle。Kemikaali-,Energia- JaKuljetuskustansäästöjenLisäksiLaitoksenKoko Kapasiteettia Saadaan Tehostentua,Kun LaitoksellaKiertäväKiintoainePieneneee。

KuivatusProsessinAutomatisointiVähentääGumanatorionäytteiden奥托瓦JAKäsittelyä,Toostaa Jatkuvatoimisesti ProsesitoaJaVähentääProssinJatkuvaa Seurantatarvetta。OptimointieiYhdessäLuotettavienKiintoainemittausten Kanssa Parantaa Laitosten Energia- jaympäristötehkuutta。

Tietoja asiakkaasta tampereen vesi

Tampereen Vesi on Tampereen Kaupungin Liikelaitos,Joka Tuottaa Vesihuoltopalveluja Tamperelaisille Kuluttaja-AsiakkailleenSekäTampereenSeudun Kunnille。Vuonna 2014 Tampereen Veden Liikevaihto Oli 52,9 Miljoonaa Euroa Ja Sen Palveluksessa Oli 129 VakituistaTyöntekijää。

Heli Karaila,Tuotepällikkö,自动化,Valmet,Puh。040 543 4724

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteenApiaAtaTioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

总固体变送器 - Valomet Ts
www.blumebaby.com/valmetts.

低固体测量 - Valmet LS
www.blumebaby.com/valmetls.

污泥脱水优化 - Valmet SDO
www.blumebaby.com/valmetsdo.

Valomet Ts在Huoltovapaa Ja Luotettava Kiintoainemittaus

Alhaisten Kiintoainemittause Sovellus Valmet LS在Kehitetty erityisestihahasteellisiin rejektiveisovelluksiin。