浙江大学哲学博士陈龙·基南

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 2015年1月23日klo 11:00

Valmet toimtaa uuden perälaatikon, puristinosan ja liimapuristimen Zhejiang Long Chen Paperin uuteen pm7 -pakkauskartonkikone see Dushanin tehtaalle jixingin kaupunkiin kiinan。Koneen on sunniteltu käynnistyvän vuonna 2015。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2014 viimeisen vuosineljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。

Valmetin avainteknologiat pakkauskartongin valmistukseen

Valmetin toimitus sisältää pakkauskartonkikonen uuden OptiSizer Fourdrinier perälaatikon, joka parantaa lopputuotteen laatua ja lisää tuottavuutta, keskitelallisen OptiPress-puristinosan, jossa on moderni kenkäpuristinteknologia kevyimmille neliömassoille, ja uuden OptiSizer Film -liimapuristimen, joka hyödyntää filmipäällystystä。

Pakkauskartongin valmistuksessa perälaatikko, puristinosa ja liimapuristin ovat avainasemassa tuotannon laadun varmistamisessa。Tämän vuoksi Long Chen valitsi Valmetin toimitaan nämä osat heidän PM7-paperikonehankkeeseensa", sanoo Valmetin aluemyyntijohtaja Kari Räisänen。

PM7, jonka (viiran)在7 250 mm, valmistaa pakkauskartonkia 900 m/min maksiminopeudella。

Lisätietoja浙江龙Chenistä

龙辰纸业有限公司位于palveluorientoitunut yhtiö, joka valmistaa pakkauskartonkia kierrätysmateriaaleista, aallouskartonkia ja aaltopahvia ja pakkausmateriaaleja。Yhtiöllä on tomintaa Taiwanissa ja Kiinassa。陈龙佩拉在3318 työntekijää ympäri maailmaa。

瓦尔麦特公司股价

Petri Paukkunen, myynti- ja markkinointijohtaja, paperikoneet, Valmet, puh。+358 40 744 8182
范泽,荷塔贾,基纳,瓦尔梅特,普。+86 139 0133 6277

我们在johtava sellu, paperateollisuuden和teknologiatoimittaja。11 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们为您提供了一种有效的生物能源。

Valmetin liikevaihto vuonna 2013 oli noin 2,6 miljardia euroa。Valmetin tavoitteena on tulla maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal