Valmet Toimittaa KaksiEnergiantAlteEnottojärjestelmääsofidelilleItaliaan Ja Puolaan

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote23.6.2015 KLO 11:00

Pehmopaperituotantonsa Energiatiatehokkuuden Parantamiseksi Italialainen Sofidel Spa在Tilannut Kaksi Advantage retchinge-energiantalteenottojärjestelmäävalmetilta。järjestelmättaattalteenenergiaaperälaatikonsuihkusta ja palauttaa sensähköenergianatakaisin prossiin。

Tilaussisältyyvalmetin vuoden 2015 ToisenNeljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

Tämäon Sofidelille Toinen JaKolmasTämännovenatiivisenEnergiansäästöratkaisunKäyttöönotto。järjestelmätasennetaandelicartan tehtaan tm2:een ja delitissuen tehtaalle puolaan。Advantage Returne-JärjestelmänSeanimmäinenAsennusKäynnistitiinVuonna 2014 Sofidelin Delicartan Tehtaalla意大利Valdottavossa。järjestelmäosoittiheti alustatäyttävänsäodotukset。

Sofidel Arvostaa Uusien InnovatiivistenYmpäristövaikutuksiaVähentävienRatkaisujenKäyttöätanotannessaan。Yritys在Liittynyt WWF:NKansainväliseen气候储备员-ohjelmaan,JossaYhtiötOttavatvapaaehtoisestikäyttööniunnitelmia,JoiltaVähennetäännkasvihuonekaasupäästöjänoveliivistenStrategioiden Ja Teknologioiden Avulla。

“Valmetin优势ReTurne-energiansäästöjärjestelmänensimmäinenasennus上ollut meille positiivinen kokemus。Järjestelmänenergiansäästöominaisuudetosoittautuivat jopa paremmiksi kuin olimme toivoneet。NAIN ollen olemmepäättäneetottaajärjestelmänkäyttöönmyöskahdella muulla pehmopaperikoneellamme”,SANOO Sofidelin tekninen johtajaSimone Capuano.

“Energiansäästö上tärkeääasiakkaillemme JAkehitämmejatkuvasti uusia energiatehokuutta parantavia ratkaisuja SEKA uusiin ETTA vanhoihin pehmopaperikoneisiin。MeilläOLI suuret odotukset优势ReTurne-järjestelmänensimmäisenasennuksen tulosten suhteen JA odotuksemme ylitettiinselvästi。Olemme vakuuttuneita,ETTAmyöskaksi uutta asennusta tulevat olemaan onnistuneita JA auttavat Sofidelia saavuttamaanYmpäristötavoitteensa“,Sanoo Valmetin Emea-alueen Myyntijohtaja约翰·贝尔恩

Tekniset Tiedot.

优势retching-järjestelmäasennetaanviiraosalle Energian TalteNottoa Varten。Järjestelmä在AinutlaatuinenSiinä,ettäsetaaperälaatikonpoistovedestätalteenteestätalteen50%Energiadsta Ja Muuntaa Sen GeneraatoraSähkövoimaksi,JokaSyötetäänLinjakäytönn。优势ei vaikuta paperin formaatioon tahmopaperin valmistusposessiin。SE在Helppokäyttöinenja tarvitseevainVähänHuoltoa。Tämäuusinovenaatiotoimii tehokkaastisekäuusissaeTtähakäytössäOlevissaPehmopaperizsa。

Kuva:Valmetin Advantage Returne Ottaa Talteen EnergiaaPerälaatikonSuihkusta Ja Palauttaa SenSähköenergianaTakaisinProssiin。

Tietoja Asiakkaasta Sofidel Spa

Sofidel-Konserni在Maailman Johtavia Saniteetti- JaKotitalOutoukäyttönyttönyttönyttönttönttönengehmopaperituotteidenvalmistaja。YhtiöperustitiinVuonna 1966 JaSillä在Tytäryhtiöitä13玛萨萨 - 埃斯塔萨萨,埃萨斯萨,伊萨萨,伊萨萨,瑞萨,Kroatiassa,Saksassa,Puolassa,Romaniassa,Kreikassa,Turkissa Ja Yhdysvalloissa - Ja Yli 5 200Työntekijää。YhtiönLiikevaihtoVuonna 2014年Oli 1 771 Miljoonaa Euroa。SE在Europan Toissksi Suurin Pehmopaperin valmistaja tuotantokapasiteetilla mitattuna(1 050 000吨位Vuonna 2014)。

Valomet Oyj.

JohanBjörn,Myyntijohtaja,Emea-Alue,Valmet,Puh。+46 703 17 12 16
Jan Erikson,Myyntijohtaja,Pehmopaperit-Liketoiminta,Valmet,Puh。+46 705 17 14 14 90

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteenApiaAtaTioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.