你的名字叫什么? Östrandin你的名字叫什么

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 2.12.2015 klo 9:00

您可以登录网站merkittävän tilauksen keittolaitoksen, kuitulinjan ja haihduttamon toimittamisesta SCA:n Östrandin sellutehtaalle, joka sijaitsee Timråssa Ruotsissa。关于投资的问题Östrandin sellutehtaan vuotuisen tuotantokapasiteetin kasvattamiseksi 4300000 tonnista 900000 tonniin vuodessa。Uudistetun tehtaan on arvioitu käynnistyvän toukokuussa 2018。

提拉斯sisältyy Valmetin vuoden 2015 viimeisen vuosineljänneksen saatuihin tilauksiin。我叫蒂劳克森。

2015年12月2日Ingela Ekebrokertoo projektin tavoitteista:“Uusi sellutehdas tulee käyttämään maailmanluokan teknologiaa。请告诉我你的名字,我的名字叫ympäristösuorituskykymme,我的名字叫帕哈拉。Lisäksi pystymme toteuttamaan tämän kustannustehokkaasti, niin että olemme kilpailukykyisiä maailmanlaajuisilla sellumarkkinoilla。”

Tämä merkittävä sopimus SCA:n kanssa on jatkoa Valmetin ja SCA:n pitkään yhteistyösuhteeseen, tärkeä saavutus selluteknologialiiketoiminallemme。Projektilla on suuri työllisyysvaikutus Valmetille Ruotsissa, koska merkittävä osa projektissa toimitettavista laitteista suunnitellaan ja valmistetaan Ruotsin yksiköissämme”,sanoo Valmetin Sellu ja energia - likeiketoimintalinjan johtajaBertel Karlstedt

Tilauksen arvioitu työllisyysvaikutus on noin 150 miestyövuotta pääosin Ruotsissa。Suuri osa laitteista toimittaan Valmetin Ruotsin yksiköistä: keittolaitos Karlstadista, kuitulia Sundsvallista ja haihduttamo Göteborgista。

您可以访问我们的网站sekä sellu- että pehmo opaperititknologiaa。Lisäksi Valmetilla on laajoja palvelusopimuksia SCA:n kanssa。2 -keittolaitoksen toimittaminen SCA:n Obbbolan tehtaalle。

Tietoa Valmetin toimituksesta

Valmetin toimitus sisältää Compact Cooking G2 -keittolaitoksen sekä twinvol -puristinteknologiaan perustuvan kuitulinjan, jolla voidaan tuottaa sekä ECF- että TCF-sellua 2 850 ilmakuivatonnia vuorokaudessa (adt/d)。我的名字是seitsemästä kuva - ainen TUBEL super-sakeuttimesta ja sen teho on 1150 tonnia haihdutettua vettä tunissa。kokonaisusus on optimitu erinomaiselle vesi- ja energiatehokkuudelle。

Tietoa asiakkaasta SCA

我想请您帮我整理一下卫生信息metsäteollisuuden请您帮我整理一下卫生信息。Konserni kehittää ja valmistaa kestäviä henkilökohtaisen卫生图,pehmopapereita ja muita metsäteollisuuden图。Yhtiön tuotteita myydään没有一件事是你用过的。SCA在Euroopan suurin yksityinen metsänomistaja, ja kestävä metsänhoito在sille erittäin tärkeää。SCA-konsernilla on no . 4.4 000 työntekijää ja sen liikevaihto vuonna 2014 oli no . 104 miljardia ruotsin kruunua (no . 11,4 miljardia euroa)。1929年对佩鲁斯特图·冯那的评价。Yrityksen pääkonttori sijaitsee Tukholmassa ja osakkeet on listattu NASDAQ OMX Tukholmassa。

johtaja, Stefan Mattsson, Kuidunkäsittely-liiketoimintayksikkö, Valmet, puh。+46 70 653 38 18

Bertel Karlstedt, johtaja, Sellu ja energia - like iketoimintalinja, Valmet, puh。+358 10 676 3026

作者:johtava teknologian,自动化ja palveluiden toimittaja ja kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。《邮差报》上的Valmetin visiona。

你有一份很好的工作,你有一份很好的工作,你有一份很好的工作。Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tehtaan kattavat avaimet käteen automaatioprojektit。

Valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal