Valmet toimittaa automaatiota uuteen jätteenpolttolaitokseen Britanniaan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 24.6.2015 klo 10:00

Valmet Toimittaa AutomaAtiota Uuteen Envirecover-JätteenpolttoLaitokseenJoka Sijaitsee Iso-Britanniassa WorcestershirenHartleburyssä。järjestelmätoimitetaanmarriaskuussa 2015 ja luovutataan asiakkaalle markuussa 2016。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2015 toisen neljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Automaatiojärjestelmien toimitussopimusten arvo vaihtelee yleensä alle miljoonan euron ja kolmen miljoonan euron välillä。

Hitachi Zosen Inova AG(HZI)Vastaa Hartleburyn Envirecover -Laitoksen Suunnittelusta,Hankinnoista Ja Rakentamisesta。Kyseessä在YhdeksäsKerta,坤Hzi Tilaa ValmetinAutomaatioteknologiaaJätteenpolttolatoosProjekteihinsa。Aiemmat toimitukset ovatolleetjätteenpolttoltoltoksilleitävallanzistersdorfissa,NorjanBergenissä,Britannian Riversidessa,Newhavenissa,Stv 4和5:Ssä,errybridgessäJAGreatmoorissaSekä·斯科曼

,SANOO Herefordin JA Worcestershiren麦西亚-projektin projektijohtaja “Projektin onnistumisen上erittäintärkeää,ETTAmeillä上luotettavat kumppanit。YhteistyömmeValmetin kanssa上toiminut erinomaisesti乔aiemmin,jotentyöskentelemmetälläkinkertaam​​ielellämmeyhtiönkanssa kannalta”帕特里克夏季

HyvätKokemuksetJa Hyvin Toimiva Teknologia Valinnan Perusteina

"Valmetin kehittyneiden automaatioratkaisujen avulla laitos pystyy nostamaan käytettävyyden korkealle ja saaan polttoprosessissa jätteestä irti parhaan mahdollisen energia-arvon。HZI on toistuvasti valinnut meidät automaatiotoimittajaksi, koska hoidamme project jektit ammattitaitoisesti ja teknologiamme on käytännössä hyvin toimiva", toteaa Valmetin automaatio - liketoimintalinjan myyntijohtajaRene Neubert

Valmetin Toimitukseen Kuuluu Valmet DNA-AutomaatioJärjestelmä,InformaationHallintajärjestelmäJATurvalukitusjärjestelmä。Lisäksisuunnittelu,AsennusJaKäyntiinajoSisältyvätToimituksen。

Uutta Envirecover-JätteenpolttolatostaBritanniassa WorcestershirenHartleburyssäSopoidaanJa Ohjataan Valmetin AutomaatioteKnologialla。

Tietoja asiakkaasta Hitachi Zosen Inovasta ja Worcestershiren uudesta jätteenpolttolaitoksesta

Hitachi Zosen Inova AG(HZI)在JätteenpolttoLaitostenJohtava Toimittaja Ja Osa Hitachi Zosen Corporation -Konsernia。YhtiönPääkonttoriSijaitseeZürichissä。Entisestävon roll Inova-yhtiöstäuodostettuHziVastaaJätteenpolttolaitentenJaJärjestelmäratkaisujenSuunnittelusta,Hankinnoista Ja RakentamisestaAvaimetKäteen-Periaatteella。Hzi On ToimittanutJätteeenkäsitely-贾萨卡苏普普德斯鲁拉茨卡斯鲁哈诺伊州500 Kohteeseen Vuodesta1933Lähtien。

harttleburyn EnviRecover yksilinjaisen jätteenpolttolaitoksen lämpökapasiteetti on 68 megawattia (MW)。Laitos pystyy käsittelemään yhdyskuntajätettä ja vaaratonta teollisuusjätettä 200,000 tonnia vuodessa。Laitos tuottaa noin 18 MW energiaa, joka vastaa 43 000 kotitalouden energiatarvetta。莱托斯塔operoi麦西亚废物管理-yhtiö, joka on tehnyt sopimuksen Worcestershiren ja Herefordshiren alueiden kanssa。

瓦尔麦特公司股价

Rene Neubert, myyntijohtaja, automaatio - likitoimintalinja, Valmet, puh。+ 43 664 358 9473

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteenApiaAtaTioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal