Valmet SopeuttaaTilapäisestivalmistuskapasiteettiaanan Lapuan-tuotantoyksikössä

Tiedote 23.12.2015 KLO 11:00

瓦尔盖丁·托本塔洛托庭克塞伊斯·6.11.2015 Aloitetut yhteistoimintalain Mukaiset Neuvottelut Lomautuksista在Saatettu Loppuun上。Lomautusten Tavoitteena on LapuanTuotantoyksiköniimintojenKapasiteettien Sopeutaminen VastaamaanTyökuormaa。

Neuvottelujen Tuloksena Lapuan-TuotantoyksikössäAloiteTaanLomautukset,Jotka Voivat Koskettaaenintään100HenkilöikaisinaToteuvanMääräaikaisinaSekätaistaiseksiVoimassaLovinaLomautuksina Vaiheittin Tammi-Syyskuussa 2016。

Valmetin Lapuan-YksikössäTyöskenteleeNoin160Työntekijää,ToimihenkilöäJAylempääToimihenkilöäJA暹粒瓦尔梅斯特塔安·斯族 - JA voimakattiloihin。

Sellu Ja Energia -liiketoimintalinja

Olli Karavirta,Johtaja,Projektitoimitukset,Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinja,Puh。040 769 8161.

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteenApiaAtaTioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.