ValmetSäilytiSemansaMaailman JohtavienKestävänKehityksenYritysten Joukossa

Valomet Oyj:nLehdistötiedote10.09.2015 KLO 10:40

Valmet onHyväksytty道琼斯吉斯汀·克斯蒂恩·克赫尼克森Indeksiin(DJSI)Toista VuottaPeräkkäin。DJSI在KestävänKehityksenIndeksiperhe,Johon Listataan Vuosittain Maailman JohtavatKestävänKehityksenYritykset EriiMialoilta。ValmetListattiinJälleenSekä道琼斯JonesinKestävänKehityksenIndeksiin Djsi WorldEttädjsi欧洲。

“Pääsyindeksiin乔toista vuottaperäkkäin上Valmetilta erinomainen saavutus。硒osoittaa,ETTA olemme jatkuvasti pystyneet parantamaan toimintaammekestävänkehityksenedistämiseksi。Olemme systemaattisesti toteuttaneetkestävänkehityksen ohjelmaamme JA jatkaneet yhteisten arvojemme JA yhdenmukaisten toimintaperiaatteitamme vaalimista,米卡罗vahvan perustan jokaiselle valmetlaiselle”,SANOO Valmetintoimitusjohtaja pasi laine。

SveitsiläisenSijoitusspesialistin,Robecosamin,Vuosittainen arviointiiyhtiödensosiaalisten,ympäristö-ja taloudellistenspastuiden janiistäsuoriutumisen perusteelliseen tarkasteluun。yhteensä317yhtiötävalittiindjsi world -indeksiin Kaudelle 2015-2016。ValmetinLisäksiKolmeMuutaSuomalaistaYhtiötälistattiin World-IndeksiinTänäVuonna。

Tietoa Dow JonesinKestävänKehityksenIndekseistä

Djsi在Maailman JohtavaKestävänKehityksenIndeksiperhe。SE ToimiiArviointityökalunaSijoittajille,JotkaKeskittyvätEettiseenXijoittamiseen Tai ArvioivatYhtiönSuoriutumistaKestävänKehityksenToiminnassa OsanaAnalyyseSejänn。Valinta Indekein Perustuu“阶级最佳” - 米哈特·塔克塔纳,艾特·印第安纳Listataan伊犁ToimialtaYhtiöitä,Jotka Osoittavat ToimivansaKestävänKehityksenOsalta Paremmin Kuin Muut Saman Toimialan Toimijat。

Anu Salonsaari-posti,viestintä-,MarkkinOinti- JaKestävänKehityksenJohtaja,Valmet,Puh。050 453 4262.
LauraPuustjärvi,KestäväKehitys,Valmet,Puh。050 337 4473.

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteenApiaAtaTioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.