Valmet Lanseeraa UudenVesijäähdytytyteknologianKalantointiinKartonki-Ja Paperoneille - EnsimmäinenToimitusStoraEnsolle

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote15.4.2015 KLO 13:00

瓦尔密特在他的专利上。Uusi vesijäähdytysteknologia parantaa kalanterointilosta verrattuna normmaaleihin tuotanto-olosuhteisiin。

Usein Paras Kalanterointitulos SaavuteTaan Silloin,昆拉塔在Viileäjasisältäläheskokoonpuristumaton,kuten on havaittu Koekoneajoissa。VesijähdytysteknologianAvulla Koeajojen Olosuhteet TuodaanTuotantoympäristöönJäähdyttämälläGataNennenKalanteria。TämäTehdäänLisäämälläPieniMääräVettäRadanPintaanJAHaihduttamallaSeVälittömästiilmajäähdyttimellä。

Vesijäähdytysteknologian tavoitteena on laskea lopputuotteen painoa säilyttäen请让我看一看。Tämä johtaa merkittäviin energia ja raaka-ainesäästöihin。Vesijäähdytysteknologia täydentää Valmetin kartonin painon alentamiseen tarkoitettua tarjousvalikoimaa, johon sisältyy mullistava, erittäin keveän kartonin teon mahdollistava metallinauhakalanterinti。Valmetilla on koekone, jolla vesijäähdytysteknologiaa voidaan testata asiakaskoeajoissa。

Havainne- ja valokuva vesijäähdytysasennuksesta Valmetin koekoneella。

"Valmetin tutkimus ja kehitystoiminassa tavoitellaan energia-, vesi- ja raaka-ainetehokkuuden parantamista。Vesijäähdytysteknologia上hyvä esimerkki, kuinka voimme parantaa asiakkaan tuotteen laatua ja raaka-ainetehokkuutta。madollista saavuttaa上的Teknologian avulla lähes puolet metallinauhakalanteroinnin hyödyistä merkittävästi pienemmillä investintikustannuksilla”,sanoo Valmetin kalanteriteknologianpäällikkö米卡Viljanmaa,Joka Voitti Vuonna 2012 Marcus Wallenberg -PalkinnonUraauurtavastaTyöstäänKalanteriteKnologianKhittämisessä。

Ensimmäinen toimitus Stora Enson inkerioisten tehtaalle

斯道拉恩索在päättänyt investoida uuteen vesijäähdytysteknologiaan inkeriisten tehtaan kartonkikone 4:n esikalanterilla。大家都知道kartongin的用法。Uudistus sisältää kostutuksen ja haihdutuksen ilmajäähdyttimellä radan jäähdyttämiseksi。Uudistetun tuotantolinjan on sununniteltu käynnistyvän syyskuussa 2015。

Tilaussisältyyvalmetin vuoden 2015年ensimmäisenvuosineljänneksensaatuihin tilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

他给我上了干酪

Stora Enso在Paperi-,Biomateriaali-,Puutuote- Ja Pakkausteollisuuden MaailmanlaajuinenEdelläkävijä - Rethinker。Yritys Valmistaa Sellua,Parlyia Ja Kartonkia,Aaltopahvipakkauksia Ja Puutuotteita。Imperoisten Kartonkitehtaalla Valmistetaan Taivekartonkia Kuluttajapakkauksiin,库滕鲁阁 - ,Makeis-jaLääkepakkauksiin。

Valomet Oyj.

Sami Antilainen,Teknologiajohtaja,Paperitehtaat-Liiketoimintayksikkö,Valmet,Puh。+358 40 768 7854

Petri Paukkunen, myynti- ja markkinintijohtaja, Paperitehtaat-liiketoimintayksikkö, Valmet, puh。+358 40 744 8182

作者:johtava teknologian,自动化ja palveluiden toimittaja ja kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。《邮差报》上的Valmetin visiona。

你有一份很好的工作,你有一份很好的工作,你有一份很好的工作。Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tehtaan kattavat avaimet käteen automaatioprojektit。

Valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.