维美特朗瑟拉维欧登IQ工艺与品质视觉-konenäköjärjestelmän

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 21.4.2015 klo 16:00

Valmet on lanseerannut uuden sukupolven Valmet IQ过程和质量视觉-konenäköjärjestelmän PaperCon 2015 -tapahtumassa,亚特兰大,Yhdysvalloissa。Uusi konenäköjärjestelmä sisältää Valmet IQ Web检测系统-vianilmaisujärjestelmän ja Valmet IQ Web监控系统-katkokamerajärjestelmän。Järjestelmän uudet edistykselliset sovellukset yhdistettynä korkearesoluutioiseen matriisikameraan varmistavat sen, että sellun ja paperintuottajat näkevät tuotantoprosessista sellaisetkin viat, joita ei aikaisemmin ole pystytty näkemään。

“Valmetin prosessiosaaminen yhdistettynä edistykselliseen konenäköteknologiaan pitää huolen siitä, että asiakas saa järjestelmällä konkreettisia hyötyjä。”Järjestelmä optimoi sekä tuotteen laatua että tuotantolinjan tehokkuutta。Järjestelmän avulla asiakas voi lisätä konen nopeutta vähentämällä samaan aikaan häiriöitä。Pikselien määrä ei ole ainoa asia, jolla on merkitystä - eron voi todellakin nähdä", sanoo laadunhallintaratkaisujen johtajaJari AlmiValmetista。

Vianilmaisujärjestelmä etsii laatuviat ja virheet koko radan leveydeltä realaaliajassa。Katkokamerajärjestelmä valvoo tuotannon katko- ja häiriötilanteita samattomasti paljastaen häiriöiden alkuperäisen syyn。Molempia toimintoja tukee yhteinen, helppokäyttöinen käyttöliittymä。Kaikki Valmet IQ ratkaisut perustuvat vahvalle proessiosaamiselle ja kokemukselle sellu- ja paperiteollisuudessa, joita tukee kattava palveluverkostoto lähellä asiakasta。

维美特IQ网络检测系统- vianilmaisujärjestelmä

Valmet IQ网络监控系统-katkokamerajärjestelmä

瓦尔麦特公司股价

Jari Almi, Johtaja, laadunhallintaratkaisut,自动化- likeiketoimintalinja, Valmet, puh。040 764 7512

作者:johtava teknologian,自动化ja palveluiden toimittaja ja kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。《邮差报》上的Valmetin visiona。

你有一份很好的工作,你有一份很好的工作,你有一份很好的工作。Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tehtaan kattavat avaimet käteen automaatioprojektit。

Valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal