Valmet Lahjoittaa Vedensuodattimet Keng Zhenin Koululle Kiinaan

Valomet Oyj:NLehdistötiedote16.Syyskuuta 2015 Kello 11.00

Lahjoittanut Kaksi Vedensuodatinlaitteistoa jiaxianissa的Valmet,Kiinassa Sijaitsevalle Keng Zhenin Alakoululle。NiilläpyritäänvarmistamananJuomavedenSaanti Ja Helpothamaanan KoulunPäivittäisiätoimintoja。UUDET Vedensuodattimet Asennettiin Koulun Ruokalaan Juomavesi- JaRuoanlaittokäyttöävarten。

“Koulumme Sijaitsee Vuoristoalueella,MinkäVuoksiJuomaveden Saanti在HaaTeellista。Opettajien在Haettava Juomavesi Alhaalta Laaksosta Ja Kannettava Se Kouluun”,Kertoo Keng Zhenin Alakourun Rehtori张建龙。“SuolapitoisenMaaperänTakiaPohjavesi MaistuuKitkerältäjasuolaiselta。”

Kuva:Uusi Vedensuodatin KoulunKeittiössä。

KoulunKäytöön在Aiemmin PuppattuVettäMaanalta,SilläKupungissaei OmaaVesijärjestelmää。LisäksiVedestäTehdytKokeet Osoittivat,etti森拉图Vastaa Kansallisia Standardeja。

“奥林erittäinotettu,坤奈恩ensimmäisenlapsiryhmänmaistavan suodatettuavettä。兵团reaktionsa osoittivat,ETTA VESI maistui erilaiselta,mutta ennen kaikkea uskon仙vaikuttavanmerkittävästioppilaiden JA koulunhenkilökunnanhyvinvointiin jatkossa”,toteaa Valmetin Kiinanmarkkinointiviestinnänpäällikkö王宏梅

Laitteiden Toiminnan varkjoitusksi lahjoitussisältääääääääääääääälaitoimittajankanssa tehdyn huoltosopimuksen。ToimittanutOppilailleyösKäytettyjäTietokoneitaja luvannut tarjota It-tukea上的Valmet。

Osa ValmetinPaikallisyhteisöhinKohdistamiaHankkeita的Projekti。Valomet Tukee Tieteeseen,Tutkimukseen,Koulutukseen,YMPäristönJALuonnon Suojeluun Ja NuorisotoimintaanLiittyviäHijelmia。

Valumet Toimitti Jo 1930-Luvulla Kiinaan Paperikoneita Ja Aloitti Paikallisen Toimintansa Maassa Vuonna 1989. Valmetilla on KiinassaNykyänn2100Työntekijää,Kuusi TuotantopaikkaaSekäkolmeHuoltokeskusta,JotkaSijaitsevatLähellä亚洲克拉特拉·塞尔卡·埃希省

Luelisääprojektista osoitteessavalmet.comTai KatsoSiitä凯特瓦视频

Anu Salonsaari-Posti,Johtaja,Markkinoitei,ViestitäJAkestäväkehitys,Valmet,Puh。+358 50 453 4262
LauraPuustjärvi,约翰塔省,克斯蒂瓦·凯希尔,Valmet,Puh。+358 50 337 4473

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteen-Automaatioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa,JA Sen Osakkeet Noteerataan Nasdaq Omx赫尔辛基Oy:Ssä。

luelisää:www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.