ValmetJyväskylästavutontyöpaikka1.9.2015 alkaen

Valomet Technologies Oy:NLehdistötiedote25.08.2015 KLO 10:00

ValmetJyväskyläIteuuSavuttomuuteen JA在SavutonTyöpaikka1.9.2015 Alkaen。

“Savuttomuudella haluamme tukeahenkilöstönterveyttä,vähentääkustannuksia JA vaikuttaa positiivisestityöpaikanimagoon。Savuttomuus koskee kaikkiatyöntekijöitämme,asiakkaitamme SEKA kaikkia alueellatyöskenteleviäJA vieraileviahenkilöitä”,维美德SANOOJyväskylänpaikallisjohtajaTimo Pirinen.

Rautpohjan Tehdasalueella,Joka SijaitseeJyväskylänKeskustanTuntumassa,TyöskenteleeHenkilöstöäyHteensä1250Henkilöä。LisäksiAlueellaTyöskenteleePäivittäin250Työntekijäänoin50Alihankintayrityksestä,Jotka OvatMyösSitoutuneetSavuttomuuteen Toimiessaan Tehtaan Alueella。VieraitaKäyRautpohjassaPäivittäinViisenkymmentä。

ValmetJyväskylänPaikallisjohtoryhmäTekiPäätöksenAvuttomuudestaMaaliskuussa 2015 JA Kokosi Laaja-AlaisenProjektiryhmänAvutonTyöpaikka-Hankkeen ToteUttamista Varten。Projektiryhmässä在埃迪斯塔省Paikallisjohdosta,Henkilöstöhallinnosta,TyöterveydestäJaviestinnästä。Mukana OvatMyösTyösuojeluvaltuutetutja luottamusmiehet。

Tietoja ValmetJyväskylänSavuttomuudesta

ValmetJyväskylässänoudatetaanValtakunnallisiaSavutonTyöpaikka-Periaatteita JA STM:N Suotuksia。työpaikallaei ole tupakointilojaeikä-paikkoja。Savuttomallatyöpaikallaei tupakoida,käytetäsähkötupakkaaeikäyydätupakkatuotteita。Työaikanaeipidetätupakkataukoja。LisäksiSavuttomanTyöpaikanJärjestämätedustus- ja muut tilaisuudet ovat savuttomia。

“Työnantajatukee korvaamalla rahallisesti nikotiinireippuuden hoitoon tarkoitettujalääkkeitäjanikotiinikorvaustuotteita库滕·瓦斯塔塔ja imeskelytabletteja”,Kertoohenkilöstöpäälliköanssi lepoaho

“Valmetintyöterveystukee nikotiinireippuvuuden hoitoa tarjoamallayksilöllistäohaustajaryhmäohjaustasekäseuraahoidon onnistumista。TukimuodoträätälöidäänkullekinghilökohtaisestiTyöterveyshoityshoitajanstryaanotolla”,Kertoo ValmetTyöterveydenJohtavaLääkäri安妮onkila.

Jyväskylä.

Timo Pirinen,Paikallisjohtaja,ValumetJyväskylä,Puh。+358 40 558 4964
Anssi Lepoaho,Henkilöstöpäälikkö,ValmetJyväskylä,Puh。+358 40 829 4623
Anne Onkila,JohtavaLääkäri,ValmetTyöterveys,Puh。+358 50 317 3850
TiinaHäkkinen,Projektipäällikkö,EnergiaPankki Oy,Puh。+358 50 525 5298

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteenApiaAtaTioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.