Valmet Ja Stora Enso Kvarnsveden Solmivat Monivuotisen Kulutusosa- JA Telahuoltosopimuksen

Valomet Oyj:nLehdistötiedote7.9.2015 KLO 10:00

你还可以用你的名字和你的名字来代替你的名字。Sopimus koskee kudoksia, kaavinteriä, jauhinsegmenttejä,垂体leikkurin kulutusosia sekä tiettyjä telapinnoitteita。Sopimus kattaa myös telahuolon Borlängessä lähellä Kvarnsvedenin tehdasta。Sopimus astui voimaan 1.7.2015。

Sopimukseen kuuluu myös huolon ja tutannon aikainen tekninen tuki。Kulutusosien toimintaa optimidaan hyödyntämällä etäanalyysiä sekä Valmetin teknologia-asiantuntijoita。Valmet ylläpitää lisäksi kulutusosavarastoa Kvarnsvedeniä varten。Kyseessä关于Valmetin TCO-sopimus(总拥有成本),joka sisältää kiinteän kuukausimaksun。我爱你,我爱你。

您的名字是:päivittäisten您的名字是

Tämäsopimustarjoaa puitteetkvarnsvedenin Ja ValmetinPitkäaikaiselleyhteistyölle。Tavoitteena在Parantaapäivittäistentoimintojen tehokkuutta ja Alentaa Molemmille Osapuolille Aiheutuvia Kustannuksia。KiinteäKuukausilaskutusParantaaKustannusten Ennustettavuutta。

“Valmetin edistyksellisen palvelutarjoaman avulla pyrimme jatkuvasti yksinkertaistamaan asiakkaidemmepäivittäisiätoimintoja,vähentämäänkulutusosien kulutusta JAlöytämäänkustannustehokkaita ratkaisuja。奥伦vakuuttunutsiitä,ETTAylitämmeKvarnsvedenin meille asettamat odotukset”,kertoo Valmetin Skandinavian alueen myyntijohtaja每孔

Tietoa Asiakkaasta Stora Enso Ja Kvarnsvedenin Tehtaasta

Stora Enso在Paperi-,Biomateriaali-,Puutuote- Ja Pakkausteollisuuden MaailmanlaajuinenEdelläkävijä - Rethinker。Yritys Valmistaa Sellua,Parlyia Ja Kartonkia,Aaltopahvipakkauksia Ja Puutuotteita。Kvarnavedenin tehtaalla valmistetaan Kolmella paperoneella Korkealaatuista sanomalehti-Ja Aikakausilehtipaperia。Tehtaan tuotantokapasiteti noin 720 000吨vuodessa。

每孔,Myyntijohtaja,Skandinavia,Valmet,Puh。+46 705 17 13 88,

Peter Lindgren,Myyntijohtaja,KulutusosaraTkaisut,Skandinavia,Valmet,Puh。+46 54 17 11 38

Juha S. Ojala,Konseptinkehityspäällikkö,Palvelut,Valmet,Puh。040 702 9117.

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteenApiaAtaTioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.