Valmet JaMetsäBiberviimeistelivätsopimuksen aviaineknologiantoimittamisestaÄänekoskenbiotuotetehtaalle

Valomet Oyj:NLehdistötiedote22.4.2015 KLO 14:00

Valmet JaMetsä光纤Ovat Allekirjoittaneet Sopimuksen Aviaineknologian ToimittamisestaMetsäfibrenÄänekoskenBiotuoteteHtaaseen。Valmet Tiedotti Projektin Aiesopimuksesta 13. Helmikuuta 2015。

Valmetin ToimitukseenSisältyySoodakattila,Sellun Kuivatuslinja,Kaasutuslaitos,Meesauuni Ja Tehtaan Laajuinen Valmet DNA-AutomaatioJärjestelmä。Valmetin Toimituksen Arvo,JokaSisältääääainodastaan​​ValmetinToimittamat Avainlaitteistot,Noin 125-150 Miljoonaa Euroa。Tilaussisältyyvalmetin vuoden 2015 ToisenNeljänneksenTilauksiin。

BiotuotetehtaanRakennustyötAloitetaanVälittömästi,JA Tehtaan Tuotannon OnMääräAnkaaVuoden2017 KolmannellaNeljänneksellä。

“Biotuoteetehdas VahvistaaMetsägumainJohtavaaAsemaaHavusellumarkkinoilla Ja Parantaa Kannattavuuttamme。奥雷梅特·塔克·帕特卡·普鲁瓦·雅氏·斯塔·瓦尔卡·萨塞·萨塞·斯塔·斯塔··莫斯塔·塔米·米特·帕兰···米特·斯塔塔”,SanooMetsäFibtenToimitusJohtajaIlkkaHämälä.

Teknologisia Innovaatioita JaTärkeätyöllisyysvaikutus

Valmet toimittaa JohtavaaTeknologiaaäänekoskenBiotuoteteHtaalle。Toimitettava Soodakattila,Sellun Kuivatuslinja Ja Meesauuni Ovat Europan Suurimmat。Kaikki Laitteet OvatErittäinEnergiateHokkaita。

“Toimittamamme kaasutusteknologia JA soodakattila maksimoivat bioenergianhyödyntämisen,艾卡sellutehtaan tarvitsekäyttääfossiilisia polttoaineita。维美德toimittaa modernin kaasutuslaitoksen,jossa puun kuori kuivataan JA kaasutetaan tuotekaasuksi,霍塔käytetäänpolttoaineena meesauunissa。Soodakattilassa上useitasähköntuotannontehokkuutta kasvattavia ominaisuuksia,kuten esimerkiksi patentoitusavukaasujenlämmöntalteenottopolttoilmaan。奈登ominaisuuksienAnsiosta Tehdas voiMyydäSähköäMarkkinoile1,4凯特拉森·沃兰·科伊斯特·库鲁特塔奥南Toimintaansa“,Sanoo Valmetin Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinjan JohtajaBertel Karlstedt

Valmetin ToimituksellaMetsäFibrenTulevaanäänekoskenBiotuoteteEhtaaseenonTärkeäVaikutusvalmetin Ja Sen AlihankkijoidenTyöllisyydelle。Valmetin toimitusprojektintyöllisyysvaikutuson arviolta noin 250henkilötyövouotta,josta puolet tuleesuomestapääosintampereelta,Ulvilasta,JyväskylästäJARaisiosta。

Tarkempia Tietoja ValmetinTeknologimituksestaÄänekoskenBiotuoteteHtaalle

MetsäfibrenäänekoskenBiotuotetehdasonMetsätollisuuden历史学家Suurin Incentingti Suomessa。Metsäfibren Investointe在中诺伊1,2 Miljardia Euroa Ja Tehtaan Sellukapasiteetti Tuleee Olemaan Noin 1,3 Miljoonaa Tonnia Vuodessa。

Valmetin Toimitukseen Kuuluu Soodakattilan,Sellun Kuivatuslinjan,Meesauunin Ja Kaasutuslaitoksen Suunnittelu,Hankinta,Toimitus Ja Rakentamisen Johtaminen。Soodakattilan Teho 7 200吨Kuiva-AinettaPäivässäJASEToottaaHöyryäformiinille260MWSähköteholla。TämäTekeeMetsäfibrensoofakattilalaitoksesta Eurofanan Suurimman UusiutuvanEnergiantuotantoyksikön。Sellunkuivatuskoneen Leikattu Leveys on 8,25MetriäJAKapasiteetti 2 700 IlmakuivattuaTonniaPäivässä。Meesauunin Kapasiteetti在1吨200吨PäivässäJA森UusiutuvanaPolttoaineenaKäytetäänKaasutuslaitoksesta87 MW Teholla Saatavaa Tuotekaasua。

Valmetin AutomaImitukseen Kuuluu Laaja Koko Tehtaan Kattava Valmet DNA-AutomaAtioJärjestelmäJA·帕尔萨蒂蒂蒂特·埃州·塞克尔姆·塞克尔·塞伦·库尔·塞尔梅森智商IQ-Laatusäätöjärjestelmän。

TietoaMetsäfibrestä.

Metolsä纤维在Maailman Johtavia Havuselluntuottajia,乔尼尼亚的JonkaPäätuotemerki。YhtiönPäätuotteitaOvat Vasuullisesti Ja Kustanustehokkaasti Tuotetut Valkaistut Havu-Ja Koivusellut。Metsäfibrellä在Neljäsellutehdasta suomessa。Liikevaihto Vuonna 2014 Oli 1,3 Miljardia Euroa,JAYhtiötyöllistäänoin850Henkilöä。梅萨纤维在OsaMetsäGolaria。

Valomet Oyj.

Bertel Karlstedt,Sellu-Ja EnergialiikeToimintalinjan Johtaja,Valmet,Puh。+358 40 553 3859
Kari Remes,Talteenotto Liketoiminnan Johtaja,Sellu-Ja Energialiiketoimintalinja,Valmet,Puh。+358 40 709 2015
PasiMäkelä,Johtaja,SelluteHtaiden Myynti,Sellu-JA Energialiiketoimintalinja,Valmet,Puh。+358 40 505 4199

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteenApiaAtaTioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.