Valmet Advantage DCT -pehmopaperilinja käynnistyi onnistuneestii Syktyvkar Tissue Groupin tehtaalla Venäjällä

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 12.1.2015 klo 13:00

Valmetin toimitama pehmopaperilinja käynnistettiin onnistuneestii Syktyvkar Tissue Groupin uudella Semibratovon tehtaalla, joka sijaitsee Jaroslavlin alueella Venäjällä。Uusi Advantage DCT 100HS -kone lisää 3万吨pehmopaperia yhtiön nykyiseen WC-paperi-, nenäliina- ja käsipyyhetuotantoon。

Valmet on aiemmin toimittanut vuonna 2008 käynnistetyn优势DCT 100 -tuotantolinjan Komin tasavallassa sijaitsevalle Syktyvkarin tehtaalle, sekä samalle tehtaalle Paperikone 1 -uudistuksen vuonna 2011。

"Valmet ja Syktyvkar Tissue Group ovat aiempien project aiktien aikana luoneet hyvän yhteistyösuhteen。Toimiva tiimityö ja molempien osapuolten panostukset yhdistettynä toimivaan teknologiaan mahdollistivat uuden koneen sujuvan ja tehokkaan käynnistyksen。Odotamme menestyksekkään yhteistyön jatkuvan myös tulevissa project jekteissa”,sanoo Valmetin pehmopaperitehtaiden EMEA-alueen myyntijohtaja Björn Magnus。

Teknista tietoa toimituksesta

Uuden koneen在2,7 metriä ja suunnittelunopeus 2 000米/分钟。Tuotantolinjan optimoinnissa on kininetty erityistä huomiota energiansäästöön ja lopputuotteen korkeaan laatun。

Valmetin ToimitukseenSisältyiKokonainenPehmopaperInvalmistuslinja,Jossa在Advantage DCT 200 TS -PehmopaAlikone。Koneessa On Optiflo-PerälaatikkoJavalurautainen JenkkisylinteriSekäialcap-Kuivaushuuva。Toimituksen KuuluiLisäksiTehdassuunnittelu,Prossilaitteet塞卡·阿卡斯瓦尔佛寺Ja KoulusuudenTuotantolinjanKäytöönottoon。美卓托米蒂迪ProjektiinAutomaAtiojärjestelmänPrussiohjauksineen。

Tietoa Syktyvkar Tissue Groupista

Syktyvkar Tauide GroupTänännyksiVennetuimmistaPehmopaperiyrityksistäprosentinMarkkinaosuudella。YRITYSTYÖLLISTÄÄB385HENKILÖÄJA TOOTTAA Vuosittain 45 000吨PEHMOPAPERITA。yhtiönpääkonttorija aiemmat tuotantolaitokset,恩妮Uutta semibratovon Laitosta,Sijaitsevat Luoteis-Venälläsyktyvkarissa,KominTasavallanPääkaupungissa。

瓦尔麦特公司股价

Björn Magnus, myyntijohtaja, pehmopaperitehtaat, Valmet, puh。+46 703 17 79 83
Hans Englund, projektipäällikkö, pehmopaperitehtaat, Valmet, puh。+46 705 17 40 00

Valmet Oyj在Maailman Johtava Sellu-,Paperi- JA EnergiateLisuuden Palvelu-Ja TeknologiatoImittaja。11 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森·埃斯塔德(JokaPäivä)。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们为您提供了一种有效的生物能源。

Valmetin liikevaihto vuonna 2013 oli noin 2,6 miljardia euroa。Valmetin tavoitteena on tulla maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal