Uusi Valmetin toimittama pehmopaperin valmistuslinja käynnistettiin PT Suparma Tbk:n tehtaalla indonesia assa

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 11.5.2015 klo 11:00

PT Suparma Tbk:n uusi indonesia Surabayassa sijaitseva pehmopaperin tuotantolinja käynnistettiin kaksi päivää aikataulusta edellä 8.4.2015。Valmetin toimittaman Advantage DCT 100 -koneen myötä yhtiön nykyinen kyylpyhuone - ja pyyhepapereiden sekä vaippojen pehmopaperin tuotantokapasiteetti indonesia markkinoille kasvaa 25 000 tonnilla vuodessa。Uusi linja täyttää yhtiön tavoitteet tuottaa korkealaatuista pehmopaperia kustannustehokkaasti ja kestävän kehityksen tavoitteiden mukaisesti。

Yhteistyö Valmetin kanssa on ollut arvokas kokemus。普罗耶克丁·艾卡纳·奥米·帕琼。Valmet在tunnettu johtavana paperikoneiden valmistajana, ja olemme ylpeitä, että omistamme yhden heidän paperikoneistaan。我想请您帮我一个忙。Onnistuimme tuottamaan kauppalaatuista pehmopaperia jo kaksi päivää koneen käynnistyksen jälkeen。Oli ilo työskennellä yhdessä Valmetin tiimin kanssa ja olemme tyytyväisiä lopputulokseen”,sanoo PT Suparma Tbk:n johtaja爱德华Sopanan

Oli ilo työskennellä yhdessä PT supparman kanssa。Heidän tiiminsä在osaava ja sitoutunut, ja he ovat ylpeitä saavutuksistaan。Hyvä yhteistyö tiimien välillä projektin alusta käynnistykseen varmisti menestyksekkään projektin", sanoo Valmetin Pehmopaperit-liiketoimintayksikön projektipäällikköStefan Ziegel

Valmetin ja PT superman käynnistystiimi

Teknistä tietoa uudesta tuotantolinjasta
Valmetin toimitus sisälsi kokonaisen, nopeakäyntisen pehmopaperin tuotantolinjan, johon kuuluu Advantage DCT 100 -pehmopaperikone, jossa on OptiFlo-perälaatikko, valuraudasta valmistettu jenkkisylinteri sekä Advantage AirCap -jenkkihuuva。请寄给我yhtiölle myös massankäsittelylaitteita sekä hankkeen perussuunnittelun ja koneen asennus- ja käyttöönottopalveluita。

Uuden linjan在2,75米ja käyntinopeus 1 600米/分钟。Uuden tuotantolinjan raaka-aineena käytetään sekä ensiö- että kierrätyskuitua。

我希望我的朋友能来
PT Suparma Tbk aloitti paperin ja kartonin tutannon vuonna 1976。Yhtiö asensi ensimmäisen pehmopaperikoneensa vuonna 2007, ja se tunnetaan nykyään korkealuokkaisen kartongin, laminoidun voimapaperin sekä pehmopaperin toimittajana indonesia sekä Aasian, Australian ja Afrikan markkinoille。Yhtiö työllistää 1 800 henkilöä, ja sen vuositotanto on yli 20万tonia paper。PT Suparma Tbk:n osakkeet在listattu indonesia pörssissä。

瓦尔麦特公司股价

英格玛·安德森,myyntipäällikkö, Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö,瓦尔梅特,puh。+46 705 17 13 90
Stefan Ziegel, projektipäällikkö, Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö, Valmet, puh。+46 705 17 12 31

作者:johtava teknologian,自动化ja palveluiden toimittaja ja kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。《邮差报》上的Valmetin visiona。

你有一份很好的工作,你有一份很好的工作,你有一份很好的工作。Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tehtaan kattavat avaimet käteen automaatioprojektit。

Valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal