Muutos ValmetinJohtoryhmässä.

Valomet Oyj:NLehdistötiedote8.4.2015 KLO 12:30

视频电子设备标准协会Simola,(di,47)在Nimitetty Valmetin Emea-alueen Johtajaksi 1. Elokuuta 2015年份。UudessatehtävässäänhänKuuluuvalmetinJohtoryhmäänJa·罗格罗省Toimitusjohtaja Pasi Laineelle

VESA Simola Siiretyy Valmetiin Stora Enson消费委员会-Divisioonan JohtajanTehtävästä。uransaaikanahänelle在kertynytkansainvälistäjoxtamiskemustamyynnistä,芭蕉塔,芭蕉塔,Tutkimuksesta jatuotekehityksestäsekätaimitusketjustamaailmanlaajuisesti toimivassapaperateollisuusyhtiössä。Hänellä在Laaja KokemusKansainvälistenasiakassuhteen Ja Organisaatioiden Johtamisesta,MyynnistäSekäLiketoiminnanKannattavuudenKehittämisestä。

Valmetin Emea-Liiketoiminnannannannannannannan nykyinen JohtajaHannu MalkiaOnPäättänytJäädäeläkkeelleKesäkuussa2015。

“国际劳工组织toivottaa的Vesa西莫拉tervetulleeksijohtoryhmäämmelisäämääntoimintammeasiakaskeskeisyyttäJAkehittämäänEMEA-alueemme toimintaaeteenpäin。Vesalla上vahva JA monipuolinen kokemuskansainvälisestämyynnin johtamisestayhdessätärkeimmistäasiakassegmenteistämme。Haluanmyöskiittää哈努哈利MälkiääpitkästäJA ansiokkaasta urasta Valmetissa JAhänensitoutumisestaan​​ Valmetin menestyksenedistämiseenpalvelemalla asiakkaitamme,“Toteaa Valmetin ToimitusjohtajaPasi Laine.

瓦尔麦特公司股价

Pasi Laine,Toimitusjohtaja,Valmet,Tel。+358 10 672 0001

VESA Simolan CV:

视频电子设备标准协会Simola在nimitetty EMEA alueen johtajaksi 1。elokuuta 2015 alkaen。Tätä enen hän toiminut消费者委员会-divisioonan johtajana Stora Ensossa(2012-2015)。Vesa Simola在työskennellyt useissa erilaisissa johtotehtävissä Stora Ensossa:液体和食品服务板-liiketoimintayksikön johtaja 2008-2012,食品服务板和新鲜液体包装板- likiketoiminnan johtaja 2006-2008,液体包装板- likiketoiminnan myyntipäällikkö/-johtaja 1999-2006, ja Tainionkosken tehtaiden tuotantopäällikkö 1998-1999。Vesa Simola työskenteli Enso Oy:n Heinolan tehtailla tuotantopäällikkönä 1995-1998 ja tutkimusinsinöörinä Keräyskuitu Oy:ssä 1993-1995。Vesa Simola在koulutukseltaan报道diplomi-insinööri
Kuvaaja彼得·克努森

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteenApiaAtaTioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal