Kuninkaallisetvihkiäisetvalmetintoimittamalla oskarshamnin biovoimalaitoksella ruotsissa

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 1.9.2015 klo 11:00

Oskarsham Energin uuden biovoimalaitoksen vihkijäiset pidettiin perjantaina 28.8.2015。Ruotsin kuningas Kaarle十六世Kustaa ja kruununprinsessa Victoria kunnioittivat tilaisuutta läsnäolollaan。Kuningas vihki laitoksen象征syöttämällä metsätähdettä polttoainekuljettimelle。Virallisten vihkiäisten jälkeen laitoksella pidettiin avoimet ovet, jolloin yleisöllä oli mahdollisuus tutustua laitokseen ja sen to minmintaan。

Puheessaan Kuningas Liitti Voimalaitoksen Paikallisiin Toimenpiteisiin Ilmastonmuutoksen Torjumiseksi Ja Tulevaan Pariisin Ilmastokokoukseen。HännostiMetsätähtähtätätähtänänänänäsimerkkinä,Kuinka VoidaanHyödyntääJotain,Joka Muuten Menisi Hukkaan。

Kuninkaan lisäksi tilaisuudessa puhuivat paikallishinnon edustajat ja Oskarshamn Energin toimitusjohtaja。

“Johtavana paikallisena energiantoimittajana上tärkeää,ETTA voimme tarjotaympäristöystävällistäsähköäJAlämpöäasiakkaillemme。TAMA UUSI laitos mahdollistaa塔曼。Aurinkoisetvihkiäiset,joissa kuningas OLI paikalla,OLI erinomainen tapahtuma”,奥斯卡港SANOO Energin toimitusjohtaja乔恩·瓦尔斯特伦

Tämä project jekti on ollut tekninen menestys, ja olemme pystyneet yhdistämään osaamista monista eri Valmet tiimeistä。Tämä laitos on erinomainen esimerkki tarjoamistamme energiantuotanto-, ympäristö- ja automaatioratkaisuista, ja toimii tärkeänä referenssilaitoksena myös tulevissa project jekteissa", sanoo Valmetin Sellu ja energia - liktoiminnan johtajaBertel Karlstedt

Kuva: Oskarshamn Energin toimitusjohtaja Jöns Wahlström kiittää Ruotsin kuningasta ja kruunprinsessaa osallistumisesta laitoksen vihkiäisiin。

KorkeanHyötysuhteenJaAlhaistenPäästöjenBiovoimalaitos

Oskarshamn Energin Uuden YhdistetynSähkönJALämmmöntanotantolaitoksenTeho 17,7兆瓦蒂蒂(MW)KaukolämpöäJA3,8 MWSähköä。Laitokseen KuuluuMyösSavukaasujenLauhdutin,Joka Tuottaa 4MWLämpöäkaukolämpöverkoon。Laitos Kattaa 70%Oskarshamnin Kunnan VuotuisestaKaukolämpötarpeesta。

Kattila pystyy käyttämään uusiutuvia polttoaineita, joiden kosteuspitoisuus jopa 55%。Laitos hyödyntää modulaarista voimalaitossuunnittelua, ja sillä关于korkean palamistehokkuuden takia alhaiset päästöt。

Valmetin toimitus sisälsi täydellisen voimalaitoksen, lukien patentoidun BioGrate polttotekniikan, asennuksen, koulutuksen ja käyttöönoton。这是一种天然的DNA。Valmet toimiti myös savukaasujen jäähdytys- ja ilmanvaihtojärjestelmän。

库瓦:奥斯卡山生物能源公司

Oskarshamn Energi

奥斯卡沙姆Energi tarjoaa sähköä, lämpöä, biokaasua ja palveluja奥斯卡沙姆宁alueella Ruotsissa。Yhtiöllä on 30 työntekijää ja sen omistaa tasaosuuksin Oskarshamnin kunta ja E.ON Sweden AB. Se vastaa sähkönjakelusta suurimmassa osassa kuntaa ja kaukolämmön jakelusta kaupunkialueella。

Mikael Barkar, myyntipäällikkö, project, Sellu ja energia, Valmet, puh。+358 10 676 3644

对johtava teknologian的maailman,自动化的希望是kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。在图拉邮差的愿景。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tehtaan kattavat avaimet käteen automaatioprojecjektit。

Valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.