Kaksi uutta Valmetin toimittamaa pehmopaperinvalmistuslinjaa käynnistetty Hayat Kimyan tehtailla Turkissa ja Venäjällä

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 28.4.2015 klo 11:00

Valmetin ja Hayat Kimyan yhteinen tiimi käynnisti Hayat Kimyan uuden优势DCT 200TS -pehmopaperinvalmistuslinjan, paperikone 5:n, maaliskuussa 2015。土耳其人民日报käynnistyi aikataulussa tuottaen myyntikelpoista pehmopaperia heti käynnistyksestä alkaen。

Tämä oli kolmen kuukauden sisällä jo toinen käynnistys samalle tiimille。joulukussa 2014 Hayat Kimyan paperikone 4 käynnistettiin Alabugan tehtaalla Venäjän Tartarstanissa。aikataulu oli tiukka项目,网址ensimmäiset paperirulat saatiin tuotettua odotusten mukaisesti ja hyvin ominaisuuksin。

Tämä oli monelle meistä kolmas ja neljäs asennus, jonka olemme tehneet yhdessä。Kuluneiden vuosien aikana meille on syntynyt keskinäinen kunnioitus ja vahva usisiimme。Tämä tekee asennuksen ja käynnistyksen koordinoinnista sujuvaa ja sameme yhdessä hyviä tuloksia aikaan", sanoo Valmetin projektipäällikkö罗尔夫Tellack

"Me kaikki, jotka olemme kärsivällisesti ja määrätietoisesti toteuttaneet nämä project olemme innoissame . "Vaikka olosuhteet Venäjän ja Turkin asennuksissa olivat hyvin erilaiset, molemmat kooneet käynnistettiin aikataulun mukaisesti ja ne tuottavat huippulaatuista pehmopaperia hyvällä nopeudella", sanoo Hayat Kimyan paperiryhmän johtajaLutfi艾登

Hayat Kimyalla on nyt neljä Valmetin toimittamaa pehmopaperinvalmistuslinjaa konekannassan ja yksi lisää valmistumassa vuonna 2016。Hiljattain yritys ilmoiti paperikone 1:n uudistuksesta。Tämän jälkeen kaikki yhtiön konet käyttävät Valmetin Advantage DCT -teknologiaa。

Hayat Kimyan ja Valmetin tiimi juhlistaa PK5:n käynnistystä土耳其正义运动中心。

Hayat Kimyan ja Valmetin tiimi juhlistaa PK4:n käynnistystä Alabugan tehtaalla Tartarstanissa Venäjällä。

TeknistäTietoa.

Molempien Koneiden Leveys 5,6Metriä,Suunnittelunopeus 2 200 M / min Ja Vuotuinen Tuotantokapasiteetti 70 000吨。Koneet Tuottavat Sellusta Korkealaatuisia Kasvopapereita,WC-Papereita JaKäsipyyhkeitä。Tuotannossa On OptimoituEnergiansäästöJALopputuotten Laatu。

Kimmassakin Pehmopaperintuotantolinjassa在MassankäsittelyLaitteistotJAAdvantage DCT 200 TS -PehmopaperiKoneet。koneissa on Optiflo-perälaatikkojavalurautainen jenkkisylinteri。KoneetSisältävätHeation-PehmopaperiteKnologiaa:Visknip -Puristimet,Kaasutbiinin PoistokaasuaPuhallusilmanaKäyttävätAircap-Huuvat,Wetdust-Pölynhallintajärjestelmät,RadansiirtojärjestelmätJaSoftreelL-Rullaimet。toimituksiinsisältyilaajat自动atiojärjestelmätkattaenvalmetdna-järjestelmät,Prosesiohjaukset Ja Valmet IQ-Laatusäätöjärjestelmät。toimitukseen kuuluivatmyössuunnittelu,asennusvalvonta,kouutus,käynnistysjakäytöönotto。

Tietoa Asiakkaasta Hayat Kimya

Hayat Kimya A.S.Kuuluu Hayat-Ryhmään,jonkapäasiallisiatoimialoja ovat kemikaalien,Hygieniatuotteiden,Paperi- Ja Puupohjaisten Tootteiden Valmistus。海棠·佩普拉内斯尼斯克尼斯·沃塞特妥省PaperInvalmistuskapasiteTi在Nykyään350 000吨Ja Jatkojalostuskapasiteetti 200 000吨。Uuden Investoinnin Ja Menossa Olevien Proien ProjektienMyötäHayatKimyanKokonaiskapasiteTi Nousee 420 000吨。

Valomet Oyj.

Björn Magnus, myyntijohtaja, Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö, Valmet, puh。+46 703 17 79 83

Rolf Tellack,Projektipäällikkö,Pehmopaperitehtaat-Liiketoimintayksikkö,Valmet,Puh。+46 705 62 75 65

对johtava teknologian的maailman,自动化的希望是kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。在图拉邮差的愿景。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tehtaan kattavat avaimet käteen automaatioprojecjektit。

Valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.