Valmetin UusimapakkauskartonkikoneKäynistiidong II PaperinTehtaallaEtelä-Koreassa

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 16.04.2014 klo 08:30

董II Paperin Wolsan-Tehtaan Pakkauskartonkikone在käynnistyny​​tonnistuneesti tammikuussa 2014 ValmistuneenMäränpäänuusinnanJälkeenEtelä-Koreasa。Valmetin ToimitusSisälsiMäränpäänäläränpäänärkeimmätKomponentit:UudenKaksikerrosperälaatikonSekäimurintapöydänKeskikerrostaVarten。Uusinta Parantaa Lopputuenteen Laatua JA Tehdas Pystyy NYT Tuottamaan Nelikerroksista Pakkauskartonkia Uuden,InnovatiivisenPerälaatikkoteknologianAnsiosta。

Ensimmäinenoptiflo-perälaatikkoaqua-kerrostusteknologialla

“UUSI的OptiFlo-perälaatikko,jossakäytetäänhyväksi水色kerrostusteknologiaa,avaa meille uusia mahdollisuuksia prosessin JA tuotteenkehittämiseen。Olemme乔nähneet,米滕lujuusominaisuuksia voidaan parantaa uuden teknologian avulla。Toisin kuinperinteistäteknologiaakäytettäessä,tuloksia voidaan纽约时报mitatavälittömästi,坤tärkkelystäsyötetään水族-kerroksen avulla。Kummassakin tapauksessa puristuslujuus(RCT)paranee 15 prosenttia,mutta水族teknologiaakäytettäessätärkkelystätarvitaan诺茵30 prosenttiavähemmän。Jopa kemiallisesti haastavissa prosessiolosuhteissa teknologian avulla saadaan aikaanhyviätuloksia”,kertoo锦斗金东II Paperin johtaja。

“Dong II Paper Group on edelläkävijä uusien teknologioiden käyttöön ottamisessa ja yritys on kehittänyt uusia paperiteollisuuden ratkaisuja aktiivisesti meidän kanssamme。”Olemme ilahtuneita siitä, että Dong II Paper todentaa uuden Aqua-kerrostusteknologian edut ensimmäisenä teollisuudessa", sanoo Hannu T. Pietilä, Aasian ja Tyynenmeren alueen johtaja。

Tietoa OptiFlo-perälaatikkosta ja Aqua-kerrostusteknologiasta

Valmetin Uudessa Optiflo-perälaatikossa在Hyödynnetty创新的Innovatiivista Aqua-Kerrostustekogiaa。Siten Kaksikerroksiseen Arkkiin SaadanHyväKerroksellisuus徒恩yhdenperälaatikonjaightinavulla。Tämävälikerrosteknolykognon在Kehitetty Haasteellisimpia Kerrostusratkaisuja Varten,Joissa Kerroksen Puhtaus On Olennainen Ominaisuus。Sen Avulla Kerrosrakenteesta Saadan Siisti JaVirheetön,MikäParantaaLujuusominaisuuuksia。

Pakkauskartonkilajeilla tämä kerrostustapa tarjoaa lisää mahdollisuuksia laatu- ja lujuusominaisuuksien säätämiseen。Se mahdollistaa erilaisten massaseosten, edullisempien raka -aineiden sekä toiminallisten lisäaineiden käytön kerrosten välillä ja joustavutta lopputuotteiden kehitysproessiin。

东二版文制造有限公司

东益纸业有限公司yksityisessä omistuksessa oleva纸厂,约卡在佩鲁斯图Etelä-Koreassa vuonna 1986。Yhtiöllä上neljä paperitehdasta Ansanissa, Wolsanissa, Uiryeongissa ja Dongwonissa。Niissä tuotetaan erilaisia pakkauskartonkilajeja, kuten laineria, testlaineria ja aallouskartonkia。

瓦尔麦特公司股价

Lisatietoja antaa:
Sami Anttilainen, teknologiajohtaja, Valmet, puh。+358 40 768 7854
汉语TPietilä,Johtaja,Aasian-Tyynenmeren alue,Valmet,Puh。+66(0)81 862 1122

Valmet Oyj在Maailman Johtava Sellu-,Paperi- Ja Energiateollisuuden Teknologia- JA PalvelutoImittaja。11 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森·埃斯塔德(JokaPäivä)。

你有一份很好的工作,你有一份很好的工作,你有一份很好的工作。Vahvan teknologiatarjontamme ytimen muodostavat kokonaiset sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuimalaitokset。

Valmetilla on yli 200 vuoden teollisuushistoria, ja yhtiö syntyi uudestaan sellu-, paperi- ja voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa Metso Oyj:stä joulukuussa 2013。Valmetin liikevaihto vuonna 2013 oli noin 2,6 miljardia euroa。Valmetin tavoitteena在《邮差》上写着。

Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal