Valmetin uusi optibin-innovaatioKäytösäsänordicPaperinbäckhammarinSellutehtaalla

Valmet Oyj:NAmmattilehdistötiedote21.10.2014 Klo 12:00

kehittänytuudenoptibinin-hakesäiliön上的瓦尔特(Valmet)säiliöntarkoitus on toimia puskurina ennen keittovaihetta ja poistaa hakkeessa oleva ilma hajuttomasti。Uusi Ratkaisu在VuosienKehitystyönTulos上。tavoitteena在OllutLöytääkustanustehokasSäiliöratkaisu上,Jossa Olisi MahdollisimmanVähänLiikkuviaosia。

MaailmanEnsimmäinenAsennus

EnsimmäinenEptibin-HakesäiliöOtettiin HiljattainKäyttöönNordicPaperinBäckhammarinPaperi- JA Sellutehtaalla,Joka SijaitseeRuotsissaLähellähelläkristineHamnia。tiukasta aikataulusta huolimatta uudenhakesäiliönAsennusylitti nordic paperin -odotukset -työtonnistuttiintekemäänvalmiikänvalmiiksinormaalin normaalin normaalin normaalin kahdeksanpäivänpäivänHuoltoseisokinaikana aikana。

"Käyttöönotto onnistui hyvin. Pääsimme käynnistämään tuotannon aikataulussa. Jopa starttikäyrä seurasi suunniteltua asteittaista tuotannon lisäystä. Viikon kuluttua käynnistyksestä saavutimme täyden tuotantovolyymin", sanoo乔纳斯·林德克维斯特(Jonas Lindqvist)Nordic Paperin Tuotannon apulaisjohtaja ja japrojektipällikkö。“TokiMeillä在VieläpieniäAsioitakorjattavana jasäädettävänä,Jotta Saavutamme Kaikki projektin tavoitteet tavoitteet”,HänLisää。

"Valmetille Bäckhammar oli täydellinen kumppani kehityshankkeen viemiseen käytäntöön. Osittain siitä syystä, että tehdas sijaitsee lähellä Karlstadin tutkimuskeskustamme, mutta myös siksi, että olemme aina tehneet hyvää yhteistyötä", sanoo myyntipäällikkö David Elfman Valmetista.

Valmetin Ja Nordic PaperinProjektihenkilöstöäbäckhammarinSellutehtaalla。

optibinVähentääkuituhävikkiäjaympäristövaikutuksia

Valmetin uttaoptibiniäVoidaanKäyttääUseissakeittoprosesseissa。Tuotteen Innovaatiot Tuovat Useita Etuja。HakesäiliönRakenneMahdollistaa hakkeen tasaisen virtauksen jaesihöyrytyksensekävähentääajettavuusongelmia。Ilman tasaistaesihöyrytystäkeittoliuos ei imeydy koko hakkeeseen ja kaikkien hakkeiden keitto ei onnistu。

virtaussuunnittelu mahdollistaa niin kutsutunkylmänKannenKäytön。tämätarkoittaaasitä,ettäsäiliössäolevathakkeetisessänmuodostavatkannen,jokaestääkasujenpääsynIlmaan,mikätaasaa taas aiheuttaavähemmänhajuhiTojatoymphutojaimphimphimphimphimphimphimphimphimphimphimphimphimphimphiristol。

UudenhakesäiliönAnsiosta北欧纸ArvioiPystyvänsämäämääntuotantoaannoin noin 1 000 Sellutonnilla Vuodessa。SaavutettuMyösMerkittäviäKuitusäästöjä的Optibinillä。LisäksiPahanhajuistenPäästöjenleviämisenLähiympäristönOdotetaanVähenevän。

Valmet Oyj

Kjell Ljungkvist,Johtaja CPU/WLP -Palvelut,Valmet,PUH。+46 54 142301,+46 70 6317355

北欧报纸生产副总监乔纳斯·林德克斯特(Jonas Lindqvist),电话。+46 72 2225532

Marie Stenquist,Corporate Communications/PR,Nordic Paper电话。+46 72 5189773,+46 550 599773

Valmet Oyj在Maailman Johtava Sellu-,Paperi-JA EnergiateOllisuuden Teknologia- Ja Palvelutoimittaja。11 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläAsiakkaitamme,sitoutuneina asiakkaidemme Menestykesenkeenksenedistämiseen -jokaPäivä。

Valmetin Asiakkaillen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kaiken Kunnossapidon ulkoistuksesta tehtaiden ja voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。vahvan teknologiatarjontamme ytimen muodostavat kokonaiset sellutehtaat,pehmopaperin-,kartongin- ja paperInvalmistuslinjat ja biioenergiaa biioenergiaa tuottavat voimalaitokset。

Yli上的Valmetilla 200 Vuoden Teollisuushistoria,JaYhtiöSyntyiUudestaan​​ Sellu-,Paperi- Ja Ja ja voimantuotantoliiketoiminnan irtautuiminnan irtautuesa metso oyj:Stäjoulukuussa2013Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa上的Valmetin Tavoitteena。

valmetinpääkonttorisijaitsee espoossa ja sen osakkeet noteerataan nasdaq omx helsinki oy:ssä。

LueLisääwww.valmet.fi,,,,www.twitter.com/valmetglobal