Valmetin toinen OptiConcept M kartonkilinja käynnistyi onnistuneestii Lee & Manin tehtaalla Kiinassa

Valmet Oyj:NAmmattilehdistötiedote12.12.2014 KLO 10:30

Lee&Man Paper ManufacturingLtd.Käynnisti18.6.2014Uuden Valmetin Toimittaman Ulkopakkauskartongin Tuotantolinjan,Paperikone 20(PK20)崇清印辛Tehtaalla,Joka Sijaitsee Kiinassa Sichuanin Maakunnassa。uusi tuotantolinja valmistaa uusiutuvista raaka-aineista Korkealaatuisia Kartonkilajeja,Joilla在Erinomaiset Lujuusominaisuudet。PK20在MaailmanToinenKäynnissäOlevaValmetinToimittama Opticoncept M-Typpinen Tuotantolinja。LinjaYhdistääKorkeanTuottavuuden JAAlhaisetKäyttökustannukset。

Valmet Opticoncept M -TUOTANTOLINJA LEE&MAN PACINAL MANUGINALICIN Chongqingin Tehtaalla

Valmetin Opticoncept m -tuotantolinjatomitus

Valmetin ToimitukseenKuuluiTäydellinenOpticonceptM -Kartonginvalmistuslinjaperälaatikoltarullaimellesisältäenilmajärjestelmät。

Uuden 6,65MetriäLeveän(Rulla)PK 20TuotantolinjanPäivätuotantokapasiteTiOn Noin 1 160 TonniaKierrätysmateriaalipohjaisiatestliner-lajejaneliömassaalueella50-160 g / m2。Koneen SuunnittelUnopeus 1,100米/分钟。

Opticoncept M -Tuotantolinja Perustuu Investoinnin Taloudellisuuteen,Turvalliseen JaKäytettävyydeltännniseenTyömpäristöönSekäympäristökuormanPienentämiseen。Tuotantolinja optimoi koneinvestoinnin Vastaamanan tehtaan Kapasiteettitarpeita。Sen Avulla Voidaan Saavuttaa Korkea Tuottavuus MahdollisimmanAlhaisillaKäyttökustannuksilla。

Tietoa Lee&Man Paper Manufacturing Ltd:Stä

Lee&Man纸制造有限公司Valmistaa Ulkopakkauskartonkilajeja Teollisuuden Pakkaustarpeisiin。Yhtiöllä上的ToimintaaMyösSearunvalmistuksen,PuuviljelmienSekäPaperinkeräyksenAloilla。Yhtiöon Perustettu Vuonna 1994,JASillä在Viisi Tehdasta Kiinassa。

Valomet Oyj.

Jussi Kairus,VanhempiProjektipäällikkö,Paperatehtaat,Valmet,Tel。+358 40 551 9253

Valmet.com - Opticoncept M

Valmet Oyj在johtava sellu maailman上,paperi- energiateollisuuden teknologia- palvelutoimittaja。11 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan TeknologiataRjontamme Ytimen Muodostavat Kokonaiset SelluteHtaat,Pehmopa副,凯隆文 - Ja PaperInvalmistuslinjat Ja Bioenergiaa Tuottavat Voimalaitokset。

Valmetilla上意林200个vuoden teollisuushistoria,JAyhtiösyntyi uudestaan​​ sellu-,paperi- JA voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa美卓Oyj公司:STA joulukuussa 2013 Valmetin liikevaihto vuonna 2013 OLI诺茵2,6- miljardia euroa。Valmetin Tavoitteena在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal