Valmetin Toimittama Propapier PM2 TekiJälleenulkopakkauskartokinkoneidenMaailmanennätyksenAjamalla1704MetriäMinuutissa

Valmet Oyj:n ammattilehtietdo 2014年7月29日,klo 11:00

Valmetin Toimittama SaksanEisenhüttenstadtissasijaitseva Ulkopakkauskartongin Pohjapaperia Valmistama Phapier PM2 GmbH:N Kone Teki 24-TunninMaailmanennätyksen24.4.2014Ajaen 1 704MetriäMinuutissa(M / Min)。Ennätysajossa10,85MetriäLeveäPM2-Kone Tuotti 70G / M2 Peruspainoista Fluting-Parureia 96 Prosentin Kokonaistehkuudella。PropapierPM2KäynnistiiMaaliskuussa2010。

Propapier PM2Maailmanennätys.

Kuva: Palkinnon ojensivat Peter Resvanikselle (oikealla) ja hänen tiimiläisilleen Progroup AG:n toimitusjohtaja Jürgen Heindl(2。罗伯特·莫尔(3。血管)。

TämäoliJoneljäsPPM2:NTekemä24-TunninMaailmanennätys。Ensimmäinenennätysoli 1 620 m / min 90 g / m2neliöpainolla25.11.2010。TämäoliSeanimmäinenKertaKunUlkopakkauskartonkikone Ylitti 1 600 M / min Nopeuden。SeuraavaEnnätysoli huhtikuussa 2011,Jolloin Kone Ajoi 1,650 M / min 80 g / m2neliöpainolla。Helmikuussa 2012 Kone TekiJälleenUudenEnnätyksen1675 M / Min 80 G / M2Neliöpainolla,Rikkoennäin100公里/小时Rajapyykin。

“在乔tehnytneljämaailmanennätystä。TAMA PM2 koneemme上osoitus kuinkahenkilöstömmeJA valitsemamme tekniikka toimivat hyvin yhteen。Onnistuminen kerran泰kaksi voisi甑sattumaa,mutta onnistuminen uudestaan​​ JA uudestaan​​ vaatii vahvaa osaamista JA tarkkaatyötä。奥伦vakuuttunut,ettei TAMA ollut康美丹viimeinenmaailmanennätyksemme“,Sanoo Profroup AG:n toimitusjohtajajürgenheindl。

Paperikone上的Paperiepier,jossa在valmetin obmenia teknologiaa massanvalmistuksestaläpikokopaperikoneen。Koneen SuunnittelUnopeus 1 900米/分钟。

Tietoa Propapier PM2 GmbH:Sta

propaper PM2 on osa Progroup AG:ta。我们的后代都有自己的后代,我们的后代都有自己的后代。Yritys on jaettu viiteen liiketoimintayksikköön: Propapier, jolla on kaksi paperitehdasta, Prowell, jolla on seitsemän aaltopahvin tuotantolaitosta, logistiikkayritys Prologistik, Proservice joka tarjoaa markkinointi ja IT palveluja sekä taloushallinnon palveluja tarjoava Profund。Yrityksellä on 12 tuotantolaitosta Euroopan sydämessä。Sillä on 880 työntekijää ja vuoden 2014 liikevaihto on noin 650 miljoonaa euroa。Yrityksen menestys perustuu innovaatioiin, johdonmukaiseen verkostomaiseen johtamiseen, sähköiseen kauppaan ja johdonmukaiseen toimitusketjun hallintastrategian。

Valomet Oyj.

LisätietojaAntaa:
Robert Mohr,Keski-Europan Myyntijohtaja,Valmet,Puh。+49 6157 9455 817

Valmet Oyj在johtava sellu maailman上,paperi- energiateollisuuden teknologia- palvelutoimittaja。11 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan TeknologiataRjontamme Ytimen Muodostavat Kokonaiset SelluteHtaat,Pehmopa副,凯隆文 - Ja PaperInvalmistuslinjat Ja Bioenergiaa Tuottavat Voimalaitokset。

Valmetilla上意林200个vuoden teollisuushistoria,JAyhtiösyntyi uudestaan​​ sellu-,paperi- JA voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa美卓Oyj公司:STA joulukuussa 2013 Valmetin liikevaihto vuonna 2013 OLI诺茵2,6- miljardia euroa。Valmetin Tavoitteena在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.