Valmetille neljäs pehmopaperilinjatilaus ICT yhtiöiltä Puolaan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 20.11.2014 klo 10:00

Valmet toimittaa pepopaperin tuotantolinjan ICT Polandille。Uusi Advantage DCT 200HS -pehmopaperilinja asennetaan yhtiön Kostrzynin tehtaalle Puolaan。Uusi tuotantolinja vastaa ICT:n tavoittesee käyttää johtavaa teknologiaa pehmopaperituotannossaan。Uuden tuotantolinjan sunnitellaan käynnistyvän vuoden 2015 viimeisellä neljänneksellä。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2014 viimeisen neljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkaista。

我们的目的是为了解决这个问题ICT-yhtiöille kolme pehmopaperilinja itaan ja Ranskaan。Viimeisin toimitus oli优势DCT 200+ -tuotantolinja, joka käynnistyi Montargisin tehtaalla Ranskassa heinäkuussa 2011。

timeimme网址:tyytyväinen päästessään tekemään yhteistyötä Valmetin kanssa ICT Polandin kolmannen pehmopaperilinjan toteutttamisessa。Odotamme hankkeesta menestyrtarinaa kaikilla osa-alueilla", sanoo ICT:n johtaja Riccardo Baccelli。

“Olemme tehneet hyvää yhteistyötä ICT-yhtiöiden kanssa ja Olemme iloisia, että他luottivat meihin ja tilasivat Valmetilta jo neljännen pehmopaperilinjan, tällä kertaa Puolaan。Tulemme yhteisellä tiimillä tekemään tästä onnistuneen hankkeen”,sanoo Valmetin pehmopaperiliiketoiminnan myyntijohtaja Jan Erikson。

Teknistä tietoa Valmetin toimituksesta

库瓦:Valmetin Advantage DCT 200HS -pehmopaperikone

Valmetin toimitukseen kuuluu kokonainen pehmopaperinvalmistuslinja massankäsittelylaitteistolla ja优势DCT 200HS -pehmopaperikoneella, jossa on viimeisintä valmistusteknologiaa korkealaatuisen kuluttajapehmopaperinvalmistukseen。Tuotantolinjan optimoinissa kiinnitetään erityistä huomiota energiansäästöön ja lopputuotteen korkeaan laatuun。

sununnittelu, koulutus, käynnistys ja käyttöönotto ovat osa toimitusta。富明见sisältyy lisäksi laaja automaatiojärjestelmä Metsolta。

Uusi kone tuottaa 60000吨korkealaatuisia WC-papereita ja paperipyyhkeitä欧洲markkinoille。Uuden tuotantolinjan raaka-aineena käytetään ensiökuitua。

Tietoa ICT yhtioista

1957年和1978年。Nykyään yrityksellä在yhdeksän pehmopaperikonetta neljässä欧洲马赛:viisi Italiassa, yksi Espanjassa, kaksi Puolassa ja yksi Ranskassa。Yhtiön vuositotanto on tällä hetkellä noin 47万吨位nenäliinoja, WC-, talous- ja kasvopapereita。Yhtiö työllistää noin 1 300 henkilöä。

瓦尔麦特公司股价

Jan Erikson, myyntijohtaja, Pehmopaperitehtaat, Valmet, puh。+46 70 517 14 90

Johan Björn, myyntipäällikkö, Pehmopaperitehtaat, Valmet, puh。+46 703 17 12 16

Valmet Oyj在johtava sellu maailman上,paperi- energiateollisuuden teknologia- palvelutoimittaja。11 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们为您提供了一种有效的生物能源。

Valmetilla on yli 200 vuoden teolisuushistoria, ja yhtiö syntyi uudestaan sellu-, paperi- ja voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa Metso Oyj:stä joulukussa 2013。Valmetin liikevaihto vuonna 2013 oli noin 2,6 miljardia euroa。Valmetin tavoitteena on tulla maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal