Valmet Valittiin Dow JonesinKestävänKehityksenIndeksiin

Valomet Oyj:NLehdistötiedote11.9.2014 KLO 12:30

Valittu Maailman Johtavaan Dow JonesinKestävänKehityksenIndeksiin(DJSI)。yhtiölistattiin dow jonesinkestävänkehityksenindekseihin djsi world ja djsi欧洲。

“Valinta道琼斯Jonesinkestävänkehityksen indeksiin osoittaa,ETTA teemme paljon asioita oikein,JA ETTA vastuullisuus上kiinteäOSA liiketoimintaamme。Kestävänkehityksen ohjelman mukaisesti pyrimmeviestimäänläpinäkyvästisosiaalisista,ympäristöönliittyvistäJA taloudellisista vastuistamme。Tällainenkolmannen osapuolentekemäarvio tarjoaa kaikille sidosryhmillemme tehokkaan塔万arvioidakestävänkehityksen saavutuksiamme。Inalyysi在myöstehokasjohtamistyökalu:sen avulla voimme jatkuvasti parantaa toimintaamme jaMääritellänealealet,JoillaKehitystätravitaan“,Sanoo Valmetin ToimitusjohtajaPasi Laine.

Yhteensä319yhtiötä论Listattu World-Indeksiin 2014/2015。ValmetinLisäksiWoriby-Indeksiss on Mukana Kolme MuutaYhtiötäsuomesta。

Tietoa Dow JonesinKestävänKehityksenIndekseistä

Dow JonesinKestävänKehityksenIndeksit Noudattavat“最佳级别” - 欧蒂·塔克·塔拉纳·埃里特·伊塔涅省Listataan伊犁ToimialtaYhtiöitä,Jotka Osoittavat ToimivansaKestävänKehityksenOsalta Paremmin Kuin Muut Saman Toimialan Toimijat。Vuosittainen Arviointi PerustuuYhtiöidenSosiaalisten,Ympäristö-Ja Taloudellisten Vaspuiden JaNiistäSuoriutumisenPerusteelliseen Tarkasteluun。Analyssa Tarkastellaan erityisesti Aiheita库滕YhtiönMallinnointia,Visalien Hallintaa,Asiakassuhteita,Ympäristöjohtamista,Toimitusketjun JohtamistaSekäIhmisoikeuksiaJATyövoimaanLiittyviäKäytäntöjä。

Dow JonesinKestävännkhityksenIndeksi ToimiiArviointityökalunaSijoittajille,JotkaKeskittyvätEettiseen Sijoittamiseen Tai ArvioivatYhtiönSuoriutumistaKestävänKehityksenToimnassa Osana Arviointejaan。

Valomet Oyj.

LisätietojaAntaa:
Anu Salonsaari-Posti,ViestIntä-Ja Markkinointijohtaja,Valmet,Puh。050 453 4262.
Laura Kantanen,可持续发展,Valmet,Puh。050 337 4473.

Valmet Oyj在Maailman Johtava Sellu-,Paperi- Ja Energiateollisuuden Teknologia- JA Palvelutoimittaja。11 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森·埃斯塔德(JokaPäivä)。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan TeknologiataRjontamme Ytimen Muodostavat Kokonaiset SelluteHtaat,Pehmopa副,凯隆文 - Ja PaperInvalmistuslinjat Ja Bioenergiaa Tuottavat Voimalaitokset。

Valmetilla上意林200个vuoden teollisuushistoria,JAyhtiösyntyi uudestaan​​ sellu-,paperi- JA voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa美卓Oyj公司:STA joulukuussa 2013 Valmetin liikevaihto vuonna 2013 OLI诺茵2,6- miljardia euroa。Valmetin Tavoitteena在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.