Valmet vahvistaa palvelutoimintaansa Kiinassa

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 28.11.2014 kello 8.30

Valmet on kuluneen vooden aikana investinut外高桥ja guangzhou huoltokeskuksinsa Kiinassa。Huoltokeskukset pystyvät nyt tarjoamaan sellu- ja paperiasiakkaille entistä laajemman palveluvalikoiman, mukaan lukien sellu- ja paperiprosessien kulutusosien valmistuksen ja uusien puristintelojen pinnoitteet kartonin - ja paper invalusseen。

“Molemmat Valmetin huoltokeskukset pystyvät nyt tarjoamaan nopeampaa ja joustavampaa tukea kasvavalle asiakaskunnalle.”Tämä edistää tavoitettamme, jonka mukaan pyrimme kasvattamaan läsnäoloamme lähellä globaalin asiakaskuntamme toiminta aluetta。Valmetin ratkaisut ja palvelut auttavat sellun- ja paperinvalmistajia sekä voimalaitoksia ylläpitämään kilpailukykyään, saavuttamaan ympäristönsuojelutavoitteensa ja edistämään kestävää kehitystä", sanoo Valmetin palvelut - likiketoimintalinjan johtaja Jukka Tiitinen。

Kulutusosien valmistuskapasiteettia kasvatetaan Kiinassa

Valmet在keskittänyt sellu- ja paperiprosessien kulutusosien valmistusta Kiinassa外高桥huoltokeskukseen。2000年托米塔外高桥的aloitettin alkuvuodesta。Sihtisylinterien valmistus alkoi vuonna 2005。Tällä hetkellä外高桥huoltokeskus tuottaa myös korkealaatuisia kaavinteriä ja imutelan tiivisteitä sekä niihin liittyviä palveluja。

Kuva: Waigaoqiaon huoltokeskus

Uutta telanpinnoituskapasiteettia Guangzhouhun

Vuonna 2008 avattu广州huoltokeskus sijaitsee lähellä Etelä-Kiinan sellu- ja paperitolisuutta。请帮我接电话liittyviä asiantuntijapalveluja, edistynyttä koniiden kunnossapitoa ja proessinkehityspalveluja。Viimeisimmällä investinnillaan Valmet kasvattaa keskuksen telanpinnoituskapasiteettia polyuretaanipinnoitteita varten。

广州uusi telanpinnoituslinja on täydessä toimintakunnossa marraskuun 2014 lopulla, jolloin huoltokeskus alkaa tuottaa PressPolar-pinnoitteita kartonginvalmistukseen, PressFox- ja VacuFox-pinnoitteita paperin valmistukseen ja PressHusky- ja VacuHusky-pinnoitteita pehmeopaperin valmistukseen。Uusi telapinnoiteteknologia pidentää pinnoitteen käyttöikää, säästää energiaa, parantaa vedenpoistoa asiakkaiden prosesseissa ja lyhentää hiontavälejä。

Kuva: Guangzhounhuoltokeskus

Kuva: Tyontekijoita Guangzhounhuoltokeskuksessa

外高桥ja广州lisäksi Valmetilla on Kiinassa huoltokeskukset myös Wuxissa ja Zibossa。

瓦尔麦特公司股价

Jukka Tiitinen, Valmetin palvelut - likiketoimintalinjan johtaja,电话+1 404 4330937,jukka.tiitinen@valmet.com

外高桥:拉尔斯·埃克隆德,johtaja, Performance Parts, Palvelut, Valmet, puh。+46 70 62 68 228, lars.eklund@valmet.com

广州:Samppa Ahmaniemi, johtaja, Telapinnoitteet, Palvelut, Valmet, puh。+358 400 461 417, samppa.ahmaniemi@valmet.com

卢lisaa

Valmet Oyj在邮差johtava selu -, paperi- ja energiateolisuuden teknologia- ja palvelutoimittaja。11 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。

你有一份很好的工作,你有一份很好的工作,你有一份很好的工作。Vahvan teknologiatarjontamme ytimen muodostavat kokonaiset sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuimalaitokset。

Valmetilla on yli 200 vuoden teollisuushistoria, ja yhtiö syntyi uudestaan sellu-, paperi- ja voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa Metso Oyj:stä joulukuussa 2013。Valmetin liikevaihto vuonna 2013 oli noin 2,6 miljardia euroa。Valmetin tavoitteena在《邮差》上写着。

Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal