Valmet toimittaa savukaasujen puhdistus- ja lauhdutuslaitoksen Figuman Voimalaitokselle Joensuuhun

Valomet Oyj:NLehdistötiedote8.12.2014 KLO 09:30

Valumet Toimittaa Savukaasujen Puhdistus- ja Lauhdutuslaitoksen FigharSähkönJALämmönyhteistuotantolaitokselleJoensuhun。Uusi SavukaasupesuriLisääLaitoksenEnergiateHokkuutta JaKaukolämmmmöntanotantokapasiteettiasekävähentäävoimalaitoksenpäästöjä。

Laitos在ValmiinaKäyttöönsyksyllä2015 UudenlämmmityskaudenAllaessa。TilausSisältyyValmetinVuoden 2014NeljännenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。Noin 8 Miljoonaa Euroa的Tilauksen Arvo。

Joensuun Voimalaitos TuottaaKaukolämpöäjaensuunasukkaille jasähköävaltakunnanVerkkoonPääosinPuustaJa Turpeesta。Senlämpöteho在130 Megawattia JaSähköteho50兆瓦蒂蒂亚。Valmet Ja Fortum Ovat Tehneet Jo AiemminYhteistyötäVoimalaitoksella。Vuonna 2013年JoensuussaKäynnistiiValmetin Toimittama NopeaulysysiteKnologiaan Perustuva Bio-Öljylaitos。

Flyaumauanuun Voimalaitos

hukkalämpöhyödennetäänkaukolämmöksi

Valmetin ToimitusSisältääKaksivaiheisenPesurilaitteistonJa SiihenLiittyvätProssilaitteet。Valmedilla on Kokemusta Savukaasujen PuhdistuskogiaSta Aina 1970-LuvultaLähtien,JAYhtiöon Aiemminkin Toimittanut Vastaavaa Teknologiaa Fortumille EsimerkiksiJärvenpännVoimalaitokselle。

Investoinnin Avulla Fortum Pystyy Parantamanan Joensuan voimalaitoksen EnergiatiateHKuutta JaLisäämääänämöntantantokapasiteettia,坤Aiemmin Savukaasujen Mukana ilmaanPoistuvaLämpösaadanhyödynnettyäkaukolämpönä。UUDET LAITTETET AUTTAVATMYÖSVÄHENTÄMÄÄÄNLAITOKSENSAVUKAASUJEN RIKKIDIOKSIDI-JAPÖLYPÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSABÄVUODEN2016 Alusta Voimaan Tulevan UudenTeollisuuspäästödirektivinMukaisiksi。

,SANOO ValmetinYmpäristöjärjestelmät-liiketoiminnasta vastaava johtaja “上parantaa energialaitostensa tehokkuutta JA savukaasujenlämmöntalteenottoauttaa塔曼tavoitteen saavuttamisessa。Samalla tarjoamme ratkaisujapäästöjenvähentämiseen,米卡puolestaan​​ vastaa kiristyviinpäästömääräyksiiniAsiakkaidemme tavoitteena”RistoHämäläinen.

“Olemme iloisia voidessamme toteuttaa塔曼projektin Fortumille JA NAIN jatkaahyvääyhteistyötämme。维美德toimittaa savukaasujen puhdistusratkaisuja kattavaanpäästöjenhallintaan。Ratkaisuihimme kuuluvat SEKA萨芬ETTA kuivat puhdistustekniikat,lämmöntalteenotto,savukaasujen rikinpoisto JA typenoksidienvähentäminen”,Hämäläinenjatkaa。

Tietoja Fortumista

FivInumin Toiminnan Tarkoitus在Tuottaa Energiaa,Joka Edesauttaa Nykyisten JA Tulevien SukupolvienElämää。Yhtiöfastaaasiakkaiden tarpeisiin tuottamalla,myymälläjajakelemallasähköäjalämpöäkätjoamallaEnergia-Alan Asiantuntijapalveluja。YhtiönToiminta在Keskittynyt Pohjoismaihin,巴尔蒂亚安,VenäjälleJaPuolaan。Vuonna 2013 Flyaumin Liikevaihto Oli 6,1 miljardia Euroa Ja Vertailukelpoinen LiikeVoitto 1,6 Miljardia Euroa。konsernissatyöskenteleenoin 8 800henkilöä。Fortum Oyj:n Osake Noteerataan纳斯达克奥姆斯赫尔辛西斯州。

Valomet Oyj.

RistoHämäläinen,Johtaja,Ympäristöjärjestelmät,Valmet,Puh。+358 40 505 2001

Valmet Oyj在Maailman Johtava Sellu-,Paperi- Ja Energiateollisuuden Teknologia- JA Palvelutoimittaja。11 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森·埃斯塔德(JokaPäivä)。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan TeknologiataRjontamme Ytimen Muodostavat Kokonaiset SelluteHtaat,Pehmopa副,凯隆文 - Ja PaperInvalmistuslinjat Ja Bioenergiaa Tuottavat Voimalaitokset。

Valmetilla上意林200个vuoden teollisuushistoria,JAyhtiösyntyi uudestaan​​ sellu-,paperi- JA voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa美卓Oyj公司:STA joulukuussa 2013 Valmetin liikevaihto vuonna 2013 OLI诺茵2,6- miljardia euroa。Valmetin Tavoitteena在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.