Valmet toimittaa Pohjois-Amerikan ensimmäisen OptiConcept M kartongintuotantolinjan Pratt Industrielle

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 18.8.2014 klo 11:00

Valmet on tehnyt sopimuksen Pratt Paper (IN), LLC:n kanssa paperikoneen toimitamisesta Prattin uudelle paperitehtaalle, joka sijaitsee Valparaison alueella, Yhdysvalloissa印第安纳osavaltiossa。Tehdas tulee valmistamaan keräyspaperista kierrätettyä laineri- ja aloutuskartonkia。Uuden paperikoneen (PK16) on suunniteltu käynnistyvän vuoden 2015 ai假名。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2014 kolmannen neljänneksen saatuihin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。

OptiConcept M on uusi modulaarinen tapa suunnitella, rakentaa ja käyttää paperikoneita。在lyhyt上,modaarisudin ansiosta toimitusaika, käynnistäminen nopeaa ja project jektikustannukset alhaisia。Tämä on Valmetin ensimmäinen OptiConcept M toimitus Pohjois-Amerikkaan ja olemme iloisia päästessämme toteuttamaan project jektia yhdessä Prattin kanssa", sanoo Valmetin Pohjois-Amerikan myyntijohtaja Mike Gray。

Uuden koneen在6、25米的路段行驶,在1 200米/分钟的路段行驶。Valmetin toimitukseen kuuluu kokonainen OptiConcept M kartongin tuotantolinja perälaatikosta垂体leikkurille。

Kuva: Valmetin OptiConcept M paperikone

Tietoa Prattista

普拉特工业在美国的viidenneksi suurin aaltopakkausmateriaaleja maailman suurin yksityisomissteinen 100% kierrätyspaperia ja -kartonkia tuottava yritys。Yrityksellä on yli 4 000 ammattilasta, jotka ovat sitoutuneet ympäristöön ja kestävään kehitykseen。Pratt perustettiin Yhdysvalloissa noin 20 vuotta sitten ja on sittemmin kasvanut voimakkaasti ja sillä on edistyksellisiä tuotantolaitoksia yli 20 osavaltiossa。

瓦尔麦特公司股价

Lisatietoja antaa:
Mike Gray, myyntijohtaja, pohjois - american value, Valmet, puh。+1 920 738 8542
Bill Bohn, johtaja, pohjois - american value, Valmet, puh。+1 770 263 1542
Jari Siitonen, myyntijohtaja, Paperitehtaat, Valmet puh。+358 40 765 7406

Valmet Oyj在johtava sellu maailman上,paperi- energiateollisuuden teknologia- palvelutoimittaja。11 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们为您提供了一种有效的生物能源。

Valmetilla on yli 200 vuoden teolisuushistoria, ja yhtiö syntyi uudestaan sellu-, paperi- ja voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa Metso Oyj:stä joulukussa 2013。Valmetin liikevaihto vuonna 2013 oli noin 2,6 miljardia euroa。Valmetin tavoitteena on tulla maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal