荷兰国家造纸工业有限公司Mühle GmbH:n Saksaan纸厂

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 24.06.2014 klo 10:30

Valmet toimtatatimen apulaitteineen Niederauer Mühlen PM3-kartonkikoneeseen yhtiön kreuzun -tehtaalle Saksaan。在瓦尔米斯特拉的帕拉塔塔,瓦尔科皮坦斯滕,南卡东肯,南卡东肯。Valkopintalaineria käytetään muun muassa vaativissa aaltopahvituotteissa painettavana pintakerroksena。Uuden liimapuristimen on arvioitu käynnistyvän vuoden 2015 ensimmäisellä neljänneksellä。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2014 toisen neljänneksen tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkaista。

Valmetin innovatiivinen pintaliimausteknologia valkopintalainlaatua

Valmetin ToimitusSisältääuudenLiimapuristimenLisäksiKalanterinuusinnan,Uuden ilmakuivaimen,Pintaliiman Valmistus-JaSyöttöjärjestelmänJAKöydettömänPäänvientilaitteiston。

"Uudentyyppinen liimapuristimemme yhdistää lainerikartongin pintojen spray- ja filmiliimauksen parhaimat puolet ja parantaa kartongin lujuusominaisuuksia。laainerin alapinnan喷剂taliimauksen suurimat edut perteisen pintaliimaustekniikkaan verrattuna ovat kuivauksen pinenempi energiankulutus, nopea ja tarkka tärkkimäärän säätö ja laitteiston kuluvien osien puutuminen。Yläpinnan filmiliimaus puolestaan takaa erinomaiset pintaomaisuudet ", sanoo päällystyskoneista ja liimapuristimista vastaava Valmetin tuotepäällikkö Ilkka Naatti。

“Niederauer Mühle on lisäksi ensimmäinen keskieurooppalainen paperitehdas, joka pääsee hyötymään turvallisesta, rotettavasta ja täysin köydettömästä päänvientiteknologiasta liimapuristinalueella。Uusinnan jälkeen PM3-kartonkikoneen päänvientiprosessi on kauttataan köydetön。”

NiederauerMühleGmbH.

尼德奥尔Mühle on erikoistunut valkopintaisiin lainereihin, joiden neliöpainoalue on 120-200 grammaa。特达斯·图奥塔塔在30万吨位的卡东基亚·沃德萨。Yhtiöllä, 155 työntekijää。

瓦尔麦特公司股价

Lisatietoja antaa:
JariVähäpesola,Johtaja,Paperit-Liketoimintalinja,Puh。+358 10 672 5260
Ilkka Naatti,产品经理,涂层机和尖端,Paperit-Liketoimintalinja,Puh。+358 400 637 184

Valmet Oyj在Maailman Johtava Sellu-,Paperi- Ja Energiateollisuuden Teknologia- JA Palvelutoimittaja。11 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森·埃斯塔德(JokaPäivä)。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们为您提供了一种有效的生物能源。

Valmetilla on yli 200 vuoden teolisuushistoria, ja yhtiö syntyi uudestaan sellu-, paperi- ja voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa Metso Oyj:stä joulukussa 2013。Valmetin liikevaihto vuonna 2013 oli noin 2,6 miljardia euroa。Valmetin tavoitteena on tulla maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.