Valumet toimittaa laitteita domtarin ashdownin tehdaan haihduttamon uudistamiseen yhdysvaltoihin

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 7.10.2014 klo 11:00

Valmet toimtaa laitteaja teknisiä palveluita haihduttamon uudistukseen Domtarin Yhdysvaltojen阿肯色州sijaitsevalle Ashdownin paperi- ja sellutehtaalle。Uudistuksen tavoitteena在merkittäväksi pienentää energian ja veden kulutusta sekä parantaa haihduttamon rotettavuutta ja tehokkuutta。

UUDISTETUN Haihduttamon在SuunniteltukäynnistyvänVuoden2015 ViimeisenNeljänneksenAikana。TilausSisältyyValmetinVuoden 2014年KolmannenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

“Domtar valitsi Valmetin tähän project jektiin teknisen ratkaisun, kokonaiskustannusarvioinin ja pitkäaikaisen menestyksekkään yhteistyömme perusteella”,sanoo Domtarin strategisista sopimuksista vastaava päällikkö吉米·埃文斯

“Teimme läheistä yhteistyötä Domtarin kanssa löytääksemme teknisen ratkaisun joka vastasi asiakkaan project jektitavoitteita ja olisi nykyistä yksinkertaisempi ja turvallisempi käyttää”,sanoo Valmetin aluemyyntipäällikköRaymond Burelle.

Teknista tietoa toimituksesta
Valmetin toimitus sisältää uudet haihdutinyksiköt, olemassa olevien väkevöintiyksiköiden uudistamiseen tarvittavat osat sekä muita pienempiä laitteita ja osat。

Lisätietojadomtarista
Domtar公司,valmista, markkinoi ja jakelee, erikois kuitupohjaisia tuotteita mukaan lukien paino, erikois- ja paketointipapereita sekä imukykyisiä hygieniatuotteita。Vuonna 2013 Domtarin liikevaihto oli 5,4 miljardia dollaria 50 maasta。Yritys työllistää noin 10000 henkilöä。

Domtarin Ashdownin tehtaalla on kolme sellulinjaa ja kolme paperikonetta。Tehtaan vuotuinen papertotankapasite68万吨,而selttotankapasite70万吨。

瓦尔麦特公司股价

Dave King, aluejohtaja, pohjois - american energialiiketoiminta, Valmet, puh。+1 704 414 3420

Valmet Oyj在Maailman Johtava Sellu-,Paperi- Ja Energiateollisuuden Teknologia- JA PalvelutoImittaja。11 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森·埃斯塔德(JokaPäivä)。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们为您提供了一种有效的生物能源。

Valmetilla on yli 200 vuoden teolisuushistoria, ja yhtiö syntyi uudestaan sellu-, paperi- ja voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa Metso Oyj:stä joulukussa 2013。Valmetin liikevaihto vuonna 2013 oli noin 2,6 miljardia euroa。Valmetin tavoitteena on tulla maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal