Valumet Toimittaa Laajan PaperikoneUudistuksen Stora Enson Varkauden Tehtaalle

Valomet Oyj:NLehdistötiedote13.05.2014 KLO 15:00

(公司:斯道拉恩索)

Valumet Toimittaa斯库拉Ensolle Laajan Uudistuksen,Jolla Muutetaan Varkauden Tehtaan Hienopa ackia Tuottava PK 3 ValmistamaanKevyttäPakkauskartonkia。Projektin tavoite在Muuntaa paperikone tuottamaanensiökuidustakevyitäpakkausmateriaaleja,kun se aiemmin valmisti Hienopa achaia,JonkaKysyntä在Laskussa。

Uusitun pakkauskartonkikoneen käynnistys ajoittuu vuoden 2015 viimeiselle neljännekselle。Tilauksen arvo on noin 30 miljoonaa euroa, ja se sisältyy Valmetin vuoden 2014 toisen neljänneksen tilauksiin。

“Koneen uusinta上loistava JA innovatiivinen vastaus paperiteollisuuden rakenteellisiin haasteisiin。Hienopaperikoneen muuntaminen Valmetin uusien komponenttien avulla上ratkaisu,城下tuottaa asiakkaallelisäarvoaJA jonka ansiosta asiakas沃伊jatkaa toimintaansa Varkaudessa”,SANOO Valmetin Paperit-liiketoimintalinjan johtaja杰瑞Vähäpesola。

project työllisyysvaikutukseksi arvioidan noin 100 henkilötyövuotta, josta valtaosa kohdistuu Suomeen。

科尔科鲁卡斯塔uusiutuvaa pakkauskartonkia的技术学家

Valmetin ToimitusSisältääuudenPerälaatikon,Viiraosan Uusinnan,JohonSisältyyTasoviiranLaajennusuudellaYläviirayksiköllä,Puristinosan Uusinnan Uudella Symbelt-PuristimellaSekäkuivationosan,Kalanterin,Rullaimen Ja Pituusleikkurin Uusinnat。toimitussisältääääässkartonkikoneeseenliittyvänilmajärjestelmänjamassankäsittelyyynliittyviälaitteita。

Koneen Muuntamisella Stora Enso Reagai Kahteen Markkinavoimaan:HienopaWoimaan:HienopaWau Supistuvaan Ja Uusiutuvan PakkauskartonginLisääntyväänMailmanmankKykykyntään。

斯道拉恩索lyhyesti

Stora Enso on paper -, biomateriali -, putuote - ja pakkausteolisuuden maailmanlaajuinen edelläkävijä - re思想者。Stora Enson palveluksessa on maailmanlaajuisesti noin 29 000 ihmistä, ja sen liikevaihto vuonna 2013 oli 10,6 miljardia euroa。Stora Enson osakkeet noteerataan纳斯达克OMX Helsingissä (STEAV, STERV) ja Tukholmassa (STEA, STER). Lisäksi Stora Enson ADR-todistuksilla (SEOAY) käydään Yhdysvalloissa kauppaa OTC-listalla International OTCQX:ssa。

瓦尔麦特公司股价

Lisatietoja antaa:
Jari Vähäpesola, johtaja, paperit - likeiketoimintalinja, Valmet, puh。+358 10 672 5260
Jarmo Oikarinen, myyntijohtaja, paperit - likiiketoimintalinja, Valmet, puh。+358 400 623 055

Valmet Oyj在johtava sellu maailman上,paperi- energiateollisuuden teknologia- palvelutoimittaja。11 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们为您提供了一种有效的生物能源。

Valmetilla on yli 200 vuoden teolisuushistoria, ja yhtiö syntyi uudestaan sellu-, paperi- ja voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa Metso Oyj:stä joulukussa 2013。Valmetin liikevaihto vuonna 2013 oli noin 2,6 miljardia euroa。Valmetin tavoitteena on tulla maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal