Valmet toimtaa kokonaisen kattilalaitoksen Hamburger匈牙利Powerille Unkariin

Valomet Oyj:NLehdistötiEdote20.05。2014年KLO 10:00

Valumet toimittaa Unkarin Dunaujvaroksessa Toimivalle汉堡匈牙利·莫尔格Kokonaisen Kattilalaitoksen。Uusi Laitos ParantaaYhtiönEnergiantUotannonEkologisuutta Mahdollistamalla UusiutuvienPolttoaineidenKäytön。Noin 50 Miljoonaa Euroa的Tilauksen Arvo。TilausSisältyyValmetinvuoden 2014年ensimmäisenneljänneksentilauksiin。

Uusi voimalaitos tuottaa sähköä ja höyryä汉堡匈牙利kartonkitehtaalle, jossa toimii kaksi kartonkikonetta。Voimala korvaa nykyisen kaasukäyttöisen kattilalaitoksen, joka tuottaa ainoastaan höyryä。investininansiosta Hamburger匈牙利电力公司pystyy käyttämään energiantuotannossaan maakaasun sijasta laajalti erilaisia kiinteitä polttoaineita, biomassaa, kivihiiltä sekä hylkykartonkia ja lietettä。Uusi kattilalaitos otetaan käyttöön vuoden 2015 loppuun mennessä。

“汉堡包匈牙利kartonkituotanto edustaa alansa huipputasoa,mutta mahdollisuuttahöyrynJAsähkönyhteistuotantoon SEKAjätteidensisältämänenergianhyödyntämiseenEI大汉mennessäOLEkäytetty。150 miljoonan euron voimalaprojekti korjaa NAMA puutteet JA nostaa tehtaan阿兰huipputasollemyösenergiatehokkuuden JAjätteidenhyötykäytönsuhteen。Päätoimittaja的Valmet sopii aiempien kokemustemme perusteellaHyvinTämänProjektinHaameisiin“,Sanoo Hamburger Hungaria Powerin ToimitusJohtajaZoltánSzikla。

Valmetin ToimitusSisältääKiertoleijuteKnologiaanPerustuvan Cymic-KattilanSekäavukaasujenPuhdistuslaitteet,JoillaTaataanVähäisetPäästöt。KattilanHöyryteho在158兆瓦省(MW)113 Baarin Paceeella 520CelsiusasteenLämpötilassa。Sähköteho42兆瓦。ValmetinKehittämäCymic-KattilaKäyttääKiinteitäPolttoaineitaHyvälläHyötysuhteella,MyösPoltettaessaYhtäAikaaLämpölvoltaanTäysinToisistaan​​PoikkeaviaPolttoaineita。

汉堡匈牙利力量Lyhyesti

汉堡箱帆船吉尔鲁瓦汉堡匈牙利有限公司在Europan Johtavia Aaltopahvikartonkien Valmistajia。Tehtaan KaksiKartonkikonetaKäyttävätVuosittainraaka-Aineena Noin 700 000 TonniaKierrätyspaperia。LisätietoaHamburgerHungariasta:www.hamburger-hungaria.com。

瓦尔麦特公司股价

LisätietojaAntaa:
KaiMäenpää,Johtaja,Emea-Alue,Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinja,Valomet,Puh。010 676 2410.

Valmet Oyj在johtava sellu maailman上,paperi- energiateollisuuden teknologia- palvelutoimittaja。11 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan TeknologiataRjontamme Ytimen Muodostavat Kokonaiset SelluteHtaat,Pehmopa副,凯隆文 - Ja PaperInvalmistuslinjat Ja Bioenergiaa Tuottavat Voimalaitokset。

Valmetilla上意林200个vuoden teollisuushistoria,JAyhtiösyntyi uudestaan​​ sellu-,paperi- JA voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa美卓Oyj公司:STA joulukuussa 2013 Valmetin liikevaihto vuonna 2013 OLI诺茵2,6- miljardia euroa。Valmetin Tavoitteena在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal