Valmet toimittaa kattilalaitoksen ArcelorMittal Energy Ostravalle Tšekin tasavaltaan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 2014年5月20日klo 12:00

Valmet toimtaa kokonaisen kattilalaitoksen ArcelorMittal Energy Ostrava s.r.o:lle Tšekin tasavaltaan。Uusi kattilalaitos tuottaa höyryä jo käytössä oleville turbiineille, jotka puolestaan tuottavat sähköä ja prosessihöyryä viereiselle ArcelorMittalin terästehtaalle。Kattilalaitoksen käynnistys on sunniteltu vuoden 2016 puoliväliin。蒂劳克森在欧洲50英里的地方。Tilaus kirjattiin Valmetin vuoden 2014 ensimmäisen neljänneksen saatuhin tilauksiin。

“Uusi laitos täyttää EU:n tulevat päästörajat ja on hyötysuhteeltaan nykyisiä yksiköitämme tehokkaampi”,Vladimir Machat sanoo ArcelorMittal Ostravan investintiosastolta。Terästeollisuus on erittäin energiaintensiivinen ala, joten kilpailukyky maailmanmarkkinoilla vaatii edullista energiaa。Valmet pystyi tarjoamaan meille kiertoleijupetiteknologiaansa ja yli 30 vuoden kokemukseen nojauton tehokkaan cym -kattilan, jonka etuna ovat edulliset huolto- ja käyttökustannukset "

Valmetin toimitus käsittää edistyksellisen kiertoleijumallisen (CFB) kattilalaitoksen, joka sisältää itse hiilikäyttöisen CFB-kattilan, savukaasujen puhdistuslaitteet, sähkölaitteet ja automaatiojärjestelmän。Kattilalaitoksen höyryntuotantokapasiteetti on 320 tonnia tunnissa, mikä vastaa 248 megawatin (MW) lämpötehoa。Uusi yksikkö korvaa neljä nykyistä murskattua kivihiiltä käyttävää kattilaa。

阿塞洛-米塔尔斯特拉瓦lyhyesti

安赛乐米塔尔公司在Tšekin tasavallan isoin teräksentuottaja ja kuuluu maailman suurimpaan teräs- ja kaivosyhtiöön安赛乐米塔尔。ArcelorMittal Ostravan vuotuinen teräksen tuotantokapasiteetti on kolme miljoonaa tonnia。Lisäksi yhtiö tuottaa koksia ja koksiproessin sivutuotteita。Kotimarkkinoidensa lisäksi yhtiö生活在一个40岁的女孩家里。ArcelorMittal Ostrava tytäryhtiöineen työllistää yli 7 500 ihmistä。www.arcelormittal.com

瓦尔麦特公司股价

Lisatietoja antaa:
Jari Niemelä, myyntijohtaja, EMEA, Sellu ja energia - likitoimintalinja, Valmet Oyj, puh。+358 50 317 8050, jari.niemela@valmet.com

Valmet Oyj在johtava sellu maailman上,paperi- energiateollisuuden teknologia- palvelutoimittaja。11 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们为您提供了一种有效的生物能源。

Valmetilla on yli 200 vuoden teolisuushistoria, ja yhtiö syntyi uudestaan sellu-, paperi- ja voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa Metso Oyj:stä joulukussa 2013。Valmetin liikevaihto vuonna 2013 oli noin 2,6 miljardia euroa。Valmetin tavoitteena on tulla maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal