Valmet toimittaa biomassaa hyödyntävän voimalaitoksen Skövde Värmeverk AB:lle Ruotsiin

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 13.10.2014 klo 10:00

Valmet on ruotsalaisen Skövde Värmeverk AB:n uuden lämmön ja sähkön yhteistuotantoon tarkoittun biomassavoimalaitoksen päälaitetoimittaja。Uusi voimalaitos tuottaa kaukolämpöä paikalliseen verkostoon sekä sähköä Ruotsin kantaverkkoon。Laitos在määrä ottaa käyttöön loppuvuodesta 2016。Tilauksen arvo on noin 30 miljoonaa euroa, ja kirjataan Valmetin vuoden 2014 kolmannen neljänneksen saatuihin tilauksiin。

Kattilan polttoaineina käytetään puuhaketta ja kuorta。investininansiosta Skövde Värmeverk voi vähentää fossil isten polttoaineiden käyttöä ja vastata alueen kasvavaan kaukolämmön kysyntään。

“meille merkittävä项目4街区。Biomassaa hyödyntävä voimala on ennen kaikkea ympäristöinvestointi。Tällä hetkellä joudumme käynnistämään raskasta polttoöljyä käyttävät voimalat, kun lämpötila putoaa kahden pakkasasteen alapuolelle。saadaan 4 Kun Block tuotantokäyttöön, meidän ei tarvitse turvautua öljyyn ennen kuin 15 asteen pakkasissa。Kyseessä在Skövden kunnan kaikkien aikojen suurin ympäristöinvestointi", toteaa Skövde Värmeverkin toimitusjohtajaCarl-Johan安德森

“Olemme ylpeitä Skövde Värmeverkin meitä kohtaan osoittamasta rottamuksesta。Teimme paljon töitä vastataksemme asiakkaan tiukkoihin toimivuus- ja laatuvaatimuksiin", sanoo johtava myyntipäällikkö米凯尔BarkarValmetilta。

Skövde Värmeverkin uusi biomassavoimalaitos (oikealla) rakennetaan nykyisen jätevoimalaitoksen viereen。

Teknista tietoa toimituksesta

Valmetin täydellinen toimitus kattaa koko prosessin polttoaineen vastaanotosta savukaasujen puhdistukseen。Toimitus sisältää Hybex-kerrosleijukattilan, lauhduttavan savukaasupesurin, CO2- - - - - - ja NH3.-pesurit, lauhteenkäsittelyn, sähkötyöt, instrumentininja自动化。Toimitus ei sisällä turbiinia, generaattoria ja maarakennustöitä。

Kattilan lämpökapasiteetti 38 MW, ja lisäksi Valmetin savukaasujen lauhdutusjärjestelmällä saadaan 8,5 mwith:n lisäkapasiteetti。

每日邮报Lisatietoja Varmeverkista

Skövde Värmeverk on Skövden kunnan omistama, vuonna 2003 perustettu osakeyhtiö。Yhtiön tehtävä on tuottaa Skövden kunnalle ympäristöystävällisesti sähköä ja kaukolämpöä。

瓦尔麦特公司股价

Mikael Barkar,高级销售经理,Sellu ja energia - liketoimintalinja, EMEA ja Skandinavia, puh。+358 40 534 4607

Philip Segell, hallituksen puheenjohtaja, Skövde Värmeverk AB, puh。+ 46 70 227 5571

Carl-Johan Andersson, toimitusjohtaja, Skövde Värmeverk AB, puh。+46 70 209 5005

Valmet Oyj在johtava sellu maailman上,paperi- energiateollisuuden teknologia- palvelutoimittaja。11 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们为您提供了一种有效的生物能源。

Valmetilla on yli 200 vuoden teolisuushistoria, ja yhtiö syntyi uudestaan sellu-, paperi- ja voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa Metso Oyj:stä joulukussa 2013。Valmetin liikevaihto vuonna 2013 oli noin 2,6 miljardia euroa。Valmetin tavoitteena on tulla maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa, ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaa:www.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal