Valmet Toimittaa Advantage-Pehmopaperituotantolinjan Ipek Kagit Coass Paperille Turkkiin

Valmet Oyj:nLehdistötiedote03.04.2014 KLO 10:00

Ipek kagit纸纸在Valinnut Valmetin Uuden Pehmopaperilinjansa toimittajaksi。Linja AsennetaanYhtiönManisanTehtaalle Turkissa。Uusi Valomed Advantage DCT 200TS -Linja在KeskeisessäSeamassaYhtiönKasvaessaNopeasti Maailman Pehmopaperimarkkinoilla。Uuden Linjan在SuunniteltuKäynnistyvänVuoden2015上岛屿豪索·普罗斯罗拉。

TilausSisältyyValmetinvuoden 2014年ensimmäisenneljänneksentilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

“Olemme vakuuttuneitasiitä,上markkinoiden parasta。UUSI优势DCT -linja tukee visiotamme kasvaa alueellisestimerkittäväksitoimijaksi nousemalla johtavaan markkina-asemaan Kazakstanin JA Kaukasuksen ohella意林20 markkinalla Euroopassa,LAHI-Idässä,Afrikassa JA Keski-Aasiassa埃塔Valmetin teknologia”,SANOO伊佩克Kagit Coassing Paperin JohtajaSertaçnisli。

“iPeg kagit在Kokentut Pehmopaperin Tuottaja JaSillä上的Pitkäverticia。YhteistyömmeAlKoijo Vuonna 1978年Kun AsensimmeHeidänSeanimmäisenPehmopaperikoneensa。在国际劳工组织JatkaaTätäMenestyksekästäyhtätäjatoteuttaaHankeYhdessä”,Kertoo Valmetin Myyntijohtaja Jan Erikson。“优势DCT200在Suosituin Mallimme,JA Olemme AsentaneetNiitä34 kappaletta eri Puolille Maailmaa。在Turvallinen,Luottettava Ja Tehokas Kone Korkealaatuisen Pehmopaperin Tootameneen。”

Tekniset Tiedot.

ToimitusSisältääKokonaisenPehmopaperinTuotantolinjan,Mukaan LukienMassankäsittelyJärjestelmätJA优势DCT 200TS -Pehmopaperikoneen。Koneessa On Optiflo-perälaatikko,优势Visconip -Puristin Ja Jenkkisylintian Advantage Aircap -Huuvalla。toimitukseensisältyvätlisäksikattavasuunnittelu,asennuksen valvonta,kouutus,käynnistysjakäyttöönotto。

Pehmopaperikoneen Viiran Leveys 5,6 M Ja Suunniteltutu Nopeus 2200米/分钟。Uusi Linja Tuottaa Korkealuokkaisia Kasvo-,Hygienia-,WC-JaKäsipyyhelaatujaKuluttajilleJaKaupallisilleKäyttäjille。Raaka-AineenaKäytetäänSeaniökuitua。Tuotantolinja On OptimoituSäästämääääänenEnergiaaJA Parantamaan Lopputua Laatua。

Tietoa Ipek kagit纸巾纸截图

Ipek kagit薄纸在turkin pehmopaperiteollisuudenedelläkävijäjamarkkinajohtaja上。YhtiötaiturkinkuluttajamarkkinoilleenimmäisetnykyaikaisetPehmopaparitootpabrändiaivabrändiSelpak·锡纳纳南·伊斯坦尼亚Igetkagit'inkuluttajabrändejäovatmyössolo,Silen Ja servissekäsuurkuluttajabrändiselpak专业,豪南·苏宁藤·哈斯瓦维勒Matkailu-,Catering- Ja Laitosasiakassegingeille。Ipek Kagit Kuuluu eCzacibasi Group -Konserniin,Joka Toimialoja Ovat Rakennusmateriaalit,Terveydenhoito Ja KuluttajatuottepSekärahoitus,Tietotekniikka,Hitsausekikiikka,Kaivostoiminnan JaKiinteistöjenKehittäminenSekäKiinteistöjenHallinta..

Valomet Oyj.

LisätietojaAntaa:
Jan Erikson,Myyntijohtaja,Valmet,Puh。+46 70 517 14 90
Björnmagnus,Myyntipäällikkö,Valmet,Puh。+46 703 17 79 83

Valmet Oyj在Maailman Johtava Sellu-,Paperi- Ja Energiateollisuuden Teknologia- JA PalvelutoImittaja。11 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森·埃斯塔德(JokaPäivä)。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan TeknologiataRjontamme Ytimen Muodostavat Kokonaiset SelluteHtaat,Pehmopa副,凯隆文 - Ja PaperInvalmistuslinjat Ja Bioenergiaa Tuottavat Voimalaitokset。

Valmetilla上意林200个vuoden teollisuushistoria,JAyhtiösyntyi uudestaan​​ sellu-,paperi- JA voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa美卓Oyj公司:STA joulukuussa 2013 Valmetin liikevaihto vuonna 2013 OLI诺茵2,6- miljardia euroa。Valmetin Tavoitteena在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.