Valmet solmi aiesopimuksen suuresta sellun kuivauslinjan toimitomisesta Klabin S.A:巴西

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 7.3.2014 klo 10:30

Valmet ja Klabin S.A. ovat solminet aiesopimuksen kahden sellun kuivauslinjan toimitisesta Klabinin Ortigueiran tehtaalle, joka sijaitsee Brasilian Paranán osavaltiossa。Uuden sellutehtaan sunnitellaan käynnistyvän vuoden 2016 ensimmäisen vuosipuoliskon aikana。

Tämä sellunkuivauslinjainvestointi osa Klabinin Puma-projektia, joka on yrityksen历史学家suurin investinti。Tämä hanke tuplaa yrityksen selluntuotannon kolmessa vuodessa。Uuden tetaan vuotuinen tuotantokapasitetti noin 1,5 miljoonaan tonnia vuodessa ja se tuottaa sekä fluffsellua että lyhytkuituista markkinasellua eukalyptuksesta。

我想让大家都知道。Tyypillisesti tämän kokoisen ja laajuisen project arvo on 150-200 miljoonaa euroa。

Tilauksella merkittavia tyollisyysvaikutuksia

Tämä sellunkuivauslinjan toimitus Klabinille on jo toinen Valmetin saama suuri selluteknologiaprojecjektisopimus tänä vuonna。Valmet on johtava selluteknologiatoimittaja ja nämä kaksi project, Klabinin toimitus Brasiliaan ja jo aiemmin ilmoitettu OKI Pulp and Paper Mills -toimitus indonesia, ovat osoitus asiakkaidemme rottamuksesta meihin eri puolilla maailmaa,“sanoo Valmetin sellu ja energia - likitoimintalinjan johtaja Jyrki Holmala。

Näillä molemmilla selluteknologiatoimituksilla on merkittävä vaikutus Valmetin ja sen alihankkijoiden työllisyydelle。Valmetin Klabinin project jektitoimituksen työllisyysvaikutukseksi arvioidan noin 500 henkilötyövuotta, pääosin Suomessa, Ruotsissa ja Brasiliassa。Vastaavasti Valmetin 7.2.2014 ilmoittaman OKI:n sellutehdasprojektin työllisyysvaikutus on noin 1000 henkilötyövuotta pääosin Suomessa, Ruotsissa ja Kiinassa。

Tietoja sellun kuivauslinjatoimituksesta Klabinille

Lyhytkuitusellun kuivauslinjan, johon kuuluu massan käsittelyprosessi ja jälkilajittelu, märkäosa, kuivain, arkkileikkuri ja kolme paalauskonetta, tuotantokapasiteetti tulee olemaan 3 500吨päivässä。Pitkäkuituisen fluff-sellun kuivauslinjan, johon kuuluu massan käsittelyprosessi ja jälkilajittelu, märkäosa, kuivain, kalanteri, rullain,垂体leikkuri ja rullan käsittelyjärjestelmä, tuotantokapasiteetti tulee olemaan 1 300 tonnia päivässä。Linjalla网址myös arkkileikkuri ja paalauskone, jotta myös tällä Linjalla voidan tuottaa markkinasellua。Valmetin toimitukseen sisältyy laitteisto, rakennustyöt, asennukset, koulutus ja käyttöönotto。

Tietoa Klabin s.a.: sta

Klabin on Brasilian suurin paperintuottaja ja -viejä。在卡顿基亚,在帕克考克希亚,在帕克考克希亚,在lisäksi我的家乡。Klabinilla on yhteensä 16 tuotantolaitsta, joista 15 Brasiliassa ja yksi阿根廷。我们将于1899年在täysin brasilialaisessa omistuksessa上见面。Lisatietoa projektista:http://www.klabin.com.br/en-us/paginas/puma

瓦尔麦特公司股价

Lisatietoja antaa:
Jyrki Holmala, johtaja, Sellu- ja energialiiketoiminvalue, Valmet, puh。+358 10 676 3210
Celso Tacla, johtaja, Etelä-Amerikan value, Valmet, puh。+ 55 41 3341 4403

Valmet Oyj在johtava sellu maailman上,paperi- energiateollisuuden teknologia- palvelutoimittaja。11 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们为您提供了一种有效的生物能源。

Valmetilla on yli 200 vuoden teolisuushistoria, ja yhtiö syntyi uudestaan sellu-, paperi- ja voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa Metso Oyj:stä joulukussa 2013。Valmetin liikevaihto vuonna 2013 oli noin 2,6 miljardia euroa。Valmetin tavoitteena on tulla maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal