Valmet Sai Viidennen Pehmopaperilinjatilauksensa Turkkilaiselta Hayat Kimyalta

Valomet Oyj:NLehdistötiedote2.7.2014 KLO 10:00

瓦特素JA Hayat KimyanVälinenyhteistyövahvistui,坤土耳其堡PehmopaperInvalmistaja Tilasi Viidennen优势DCT 200 Pehmopaperilinjan Valmetilta。Uusi TuotantolinjaLisää70 000吨Korkealaatuista Pehmopaperituotantoa Hayat Kimyan Nykyiseen Kasvo-,WC-Ja Pyhepaperivikoimaan。Uuden TuotantolinjanSuunnitellaanKäynnistyvänVuonna2016

Tilaussisältyyvalmetin vuoden 2014 ToisenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkaista。

在Osa Hayat KimyanLähi-IdänLaajenemissuunnitelmaa的Tilaus。Kaksi Valmetin Toimittamaa Advantage DCT 200 Pehmopaperilinjaa onKäynnistettyvuosina 2010 JA 2013 JA KaksiSeuraavaaKäynnistyyVuosina2014 2014 JA 2015年JA 2015。

“Meillä上Valmetin kanssa kehittynyt tehokasyhteistyö,城下perustuu yhteiselle luottamukselle JAymmärrykselle。Henkilöstömmetuntee Valmetin优势,pehmopaperiteknologian,JA olemme saavuttaneet nopeatkäyttöönototJA korkean tuotantotehokkuuden”,生活报SANOO Kimyanpaperiryhmänjohtaja卢特菲艾登。

“Erinomainen JApitkäkestoinenyhteistyömme哈亚特Kimyan kanssa上johtanutjälleenuuteen yhteishankkeeseen JA odotammekin ilollahyvänyhteistyömmejatkoa。Yhdessäasiakkaidemme kanssatekemämme上tehnyt优势kehitystyöDCT -pehmopaperiteknologiasta teollisuuden johtavan马林lähes70myydyllätuotantolinjalla。Olemme sitoutuneita asiakkaidemme menestykseen JA pehmopaperiteknologiaan”,SANOO Valmetin Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikönjojtaja1anerikson。

TeknistäTietoatoimituksesta

5,6MetriäJASuunnittelunopeus 2 200 M / min的Uuden Koneen Leveys。Raaka-AineenaKäytetäänSeaniökuitua。Tuotantolinjan OptimoInnissaKiinnitetäänitäänänniotäHuomiotaEnergiansäästöönJALopputuunteenKorkeanan Laatuun。

Valmetin Toimitukseen Kuuluu Kokonainen Pehmopapainvalmistuslinja,Jossa在MassankäsittelyLaitteistoJA Advantage DCT 200 TS -PehMopaAlikone。koneessa on Optiflo-perälaatikkojavalurautainen jenkkisylinteri。KoneSisältääavefightsfirecther-PehmopaperiteKnologiaa:Visconip -Puristin,Kaasutbiinin Poistokaasua PuhallusilmanaKäyttäväiascap-Huuva,Wetdust-Pölynhallintajärjestelmä,RadansiirtojärjestelmäJASoftreeLL-Rullain。MassankäsittelyLinjoihinSisältyvätOptiSlush-Pulpperit,Optifiner-Kartiojauhimet JA OptiScreen-Konesihdit。

ToimitukseenSisältyyLisäksiLaajaIomaIsatiojärjestelmäMetsolta,Kattaen MetsoDNA Kone-Ja ProsesiohjauksetSekä梅索智商-Laadunhallinnan。Toimitukseen KuuluvatMyössuunnittelu,asennusvalvonta,kouutus,käynnistysjakäyttöönotto。

Tietoa Hayat Kimyasta

Hayat Kimya A.S.Kuuluu Hayat-Ryhmään,jonkapäasiallisiatoimialoja ovat kemikaalien,Hygieniatuotteiden,Paperi- Ja Puupohjaisten Tootteiden Valmistus。海棠·佩普拉内斯赖克西克·沃塞特妥省PaperValmistuskapasiteTi在Nykyään135000吨JA JATKojalostuskapasiteetti 100 000吨。Uuden Investoinnin Ja Menossa Olevien Proien ProjektienMyötäHayatKimyanKokonaiskapasiteTi Nousee 420 000吨。

Valomet Oyj.

LisätietojaAntaa:
Jan Erikson,Myyntijohtaja,Pehmopaperitehtaat-Liiketoimintayksikkö,Valmet,
浦。+46 70 517 14 90

BjörnMarmus,Myyntipäällikkö,Pehmopaperitehtaat-Liiketoimintayksikkö,Valmet,
浦。+46 703 17 79 83

Valmet Oyj在Maailman Johtava Sellu-,Paperi- Ja Energiateollisuuden Teknologia- JA Palvelutoimittaja。11 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森·埃斯塔德(JokaPäivä)。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan TeknologiataRjontamme Ytimen Muodostavat Kokonaiset SelluteHtaat,Pehmopa副,凯隆文 - Ja PaperInvalmistuslinjat Ja Bioenergiaa Tuottavat Voimalaitokset。

Valmetilla上意林200个vuoden teollisuushistoria,JAyhtiösyntyi uudestaan​​ sellu-,paperi- JA voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa美卓Oyj公司:STA joulukuussa 2013 Valmetin liikevaihto vuonna 2013 OLI诺茵2,6- miljardia euroa。Valmetin Tavoitteena在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.