Valmet Ja NokianVirran Energia Ovat Tehneet Aiesopimuksen Kattilalaitoksen Toimittamisesta Nokialle

Valmet Oyj:NLehdistötiedote25.11.2014 KLO 15:15

Valmet JA NokianVirran Energia Oy Ovat Allekirjoittaneet Aiesopimuksen BiomassaaKäyttävänKattilalaitoksenToimittamisestaUuteenHöyrylämpökeskukseenNokialle。Uusilämpökeskustulee toimittamananprosesihöyryäsca卫生产品素paperatehtaalle ja nokian renkaiden tehtaallesekäkoukolämpöäleppäkoskensähkönkaukolämpöasiakkaille。

Investoinnin Avulla EnergiantiantuotannossaAiemminKäytettyFossiilinenMaakaasu Korvataan eDullisemmilla BiopolttoIlla,KutenMetsähakkeellaJA Kokopuhakkea。LisäksiKattilassavoidaanKäyttääJyrsinturvettaJa ParuageitehtaanLietteitä。

Kattilan Asennuksen在Suunniteltu Alkavan Toukokuussa 2015JaHöyryntuotannonVuoden 2016年Keväällä。NokianVirran Energian Investoinnin Kokonaisarvo在中诺伦45 Miljoonaa Euroa,Josta Valmetin Toimituksen Arvo享受Hieman Yli Puolet。

UusiKattilalaitosKäyttääPaikallisiaPolttoaineita

“InvestoinnillaVoimmeVähentääCo2-päästöjäjaturvata kilpailukykyisen Energian TuotannonYhtiönomistajille。Luotamme ValmetinPitkäänKokemukseenVaativien Biomassojen Poltossa Ja Paikallisena Toimijana Sen Kykyyn Toimittaa LaitosErittäinTiukanAikataulunMukaisesti“,SanooLeppäkoskenSähköOy:N ToimitusJohtajaJuha Koskinen.。“TämäHanke罗Hyvinvointia Koko Pirkanmaalle,SilläRakentamisenAikanaTyöllistämisvaikutuksenarvioidaan olevan 200-300HenkilötyövuottaJALaitoksenValmistuttua Pirtoaineet Tullaan Hankkimaan Pirkanmaan Alueelta”,Koskinen Jatkaa。

“Fossiilisten polttoaineiden,kuten maakaasun JA hiilen korvaaminen kotimaisilla biopolttoaineilla上keskeinentekijäuseissameneilläänolevissa kotimaisissa上merkittävä亚洲investointienpäätöksenteossaenergiantuotantohankkeissa。Polttoainejoustavuus。TAMA koskeemyösNokialle toimitettavaa kattilalaitosta。Nokialle toimitettava kattila上suunniteltu siten,ETTA SE voidaankytkeämyöshöyryturbiiniinsähkönJAlämmönYhteistuotannon Mahdollistamiseksi“,Sanoo Valmetin MyyntijohtajaJariniemelä.

Valmetin ToimitukseenKuuluuHöyryteholtaan68 Megawatin Hybex-Leijukattila,Savukaasun PuhdistuslaitteistoSekäLaitoksenSähköistysJA梅索DNA-AutomaAtioJärjestelmä。Kattilalaitos Rakennetaan Olemassa Olevaan Kattilarakennseen,Josta Puretaan Vuonna 1963 Toimintansa Aloittanut Tampellan Toimittama Hiilikattila。

NokianVirran Energia.

NokianVirran Energia Oy Oy SCA卫生产品AB:N,Nokian Renkaat Oy:N JALeppäkoskenSähköOy:N Yhteistyritys,Jonka Suunnitelmana在RakentaaBiohöyrykattilaNokialleNykyisen Voimalaitoksen Yhteyteen。Valmistutuaan Laitos TuottaaProssihöyryäJAKaukolämpöämistajilleenJA Parantaa Osakkaiden LiketoimintojenKilpailukykyävarmistaenvakaamman Energian HinnanPitkälleTulvaisuuteen。

Valmetin Kattararkaisu.

Valmetin KerrosleijetiteKnologiaa(BFB)Hyödyntäväkattilaraisu在Nimeltäänhybex上。HyvänPalttoainejoustavuutensa,KorkeanPalamishyötysuhteensa,Polttotehokkuutensa,Luotettavuutensa,Operoitavuutensa Ja AlhaistenPäästöjensäansiostase Yksi Markkinoiden Johtavista Kattiloista。Toimittanut Yli 200 Hybex-Kattilaa Ja Kattilakonversiota Erii Puolille Maailmaa的Valmet。

Valomet Oyj.

LisätietojaAntaa:
JariNiemelä,Myyntijohtaja,Emea,Valmet,Puh。010 676 3314.
Juha Koskinen,ToimitusJohtaja,LeppäkoskenSähköOy,Puh。044 7503 315.

Valmet Oyj在Maailman Johtava Sellu-,Paperi- Ja Energiateollisuuden Teknologia- JA PalvelutoImittaja。11 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森·埃斯塔德(JokaPäivä)。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan TeknologiataRjontamme Ytimen Muodostavat Kokonaiset SelluteHtaat,Pehmopa副,凯隆文 - Ja PaperInvalmistuslinjat Ja Bioenergiaa Tuottavat Voimalaitokset。

Valmetilla上意林200个vuoden teollisuushistoria,JAyhtiösyntyi uudestaan​​ sellu-,paperi- JA voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa美卓Oyj公司:STA joulukuussa 2013 Valmetin liikevaihto vuonna 2013 OLI诺茵2,6- miljardia euroa。Valmetin Tavoitteena在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.