Muutos ValmetinJohtoryhmässä.

Valomet Oyj:nLehdistötiedote26.11.2014 KLO 10:00

Bertel Karlstedt(FM,IKÄ52)在尼莫特蒂瓦尔梅替纳州Sellu Ja Energia -LiikeToimintalinjan Johtajaksi 1. Helmikuuta 2015 Alkaen。UudessatehtävässäänhänKuuluuvalmetinJohtoryhmäänJa·罗格罗省Toimitusjohtaja Pasi Laineelle

Bertel Karlstedt Siiretyy Valmetiin Nordkalkin ToimitusjohtajanTehtävästä。uransaaikanahänelle在kertynyt laaja kokemus liketoimintajohdosta jamyynnistä。LisäksiHänellä在Vahva Tutkimus-Ja TuotekehitystaustaSekäsuomestaettäkansainvälisestityöskenneltyänänAiemminValmensaJa Metsossa(1988-2005)。

Valmetin Sellu Ja Energia -LiikeToimintalinjan nykyinen Johtajajyrki holmalaJättääValmetin28.Marraskuuta 2014。

“在ILO Saada Bertel KarlstedtJohtoryhmäämme。vahva Teollinen Tausta Ja Olemassa Olevat,HyvätSuhteetMoniin Asiakkaisiimme,”Toteaa Valmetin ToimitusjohtajaPasi Laine.

Valomet Oyj.

Pasi Laine,Toimitusjohtaja,Valmet,Tel。+358 10 672 0001

Bertel Karlstedtin简历
BKT 040606.Bertel Karlstedt在Nimitetty Valmetin Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinjan Johtajaksi 1. Helmikuuta 2015 Alkaen。Tätänennenhän在Toiminut Nordkalkin Toimitusjohtajana(2006-2015)JA Rettig GroupinJohtoryhmänJäsenenäVuosina2010-2015。Bertel Karlstedt Oli Metso Paneline Johtaja Vuonna 2005,美卓Panicein Toimitusjohtaja Vuosina 2003-2005,Valumet-Rauman Ja Metso Panein造纸线-Liiketoiminnan Johtaja 1999-2003,Valmet纸机械机械吹风机-Tuotepällikkö1992-1996,JA Valmet纸机械机械- JATUOTEKEHITYSINSINÖÖRI1991-1992。Bertel KarlstedTyöskentelimyynti-jasovellusinsinöörinäjatutkimus- jatuotekehitysinsinöörinävuosina1990-1991 Ja 1988-1989。在Koulutukseltaan FilosofianMaisteriPääaineenaan的Hääaineenaan热电奴隶,Bertel Karlstedtt。

Valmet Oyj在Maailman Johtava Sellu-,Paperi- Ja Energiateollisuuden Teknologia- JA PalvelutoImittaja。11 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森·埃斯塔德(JokaPäivä)。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan TeknologiataRjontamme Ytimen Muodostavat Kokonaiset SelluteHtaat,Pehmopa副,凯隆文 - Ja PaperInvalmistuslinjat Ja Bioenergiaa Tuottavat Voimalaitokset。

Valmetilla上意林200个vuoden teollisuushistoria,JAyhtiösyntyi uudestaan​​ sellu-,paperi- JA voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa美卓Oyj公司:STA joulukuussa 2013 Valmetin liikevaihto vuonna 2013 OLI诺茵2,6- miljardia euroa。Valmetin Tavoitteena在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.