Korjaus: Valmet vahvista palvelutoimintaansa Kiinassa

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 28.11.2014凯洛9.10

Valmetin tiedotteessa, joka julkaistiin 2014年11月28日klo 8.30 mainittiin virheellisesti, että广州huoltokesksen uusi telapinnoiteteknologia lyhentää hiontavälejä。Uusi pinnoiteteknologia pidentää hiontavälejä。

Linkki alkuperaiseen tiedotteeseen://www.blumebaby.com/en/infocenter/news.nsf/NewsItems/1875052?OpenDocument

瓦尔麦特公司股价

Jukka Tiitinen, Valmetin palveluti - likitoimintalinjan johtaja,电话+1 404 4330937,jukka.tiitinen@valmet.com

外高桥:拉尔斯·埃克隆德,霍塔亚,性能部件,帕尔韦鲁特,瓦尔梅特。+46 70 62 68 228, lars.eklund@valmet.com

广州:Samppa Ahmaniemi, johtaja, Telapinnoitteet, Palvelut, Valmet, puh+358 400 461 417, samppa.ahmaniemi@valmet.com

Valmet Oyj在johtava sellu maailman上,paperi- energiateollisuuden teknologia- palvelutoimittaja。11 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们为您提供了一种有效的生物能源。

Valmetilla on yli 200 vuoden teolisuushistoria, ja yhtiö syntyi uudestaan sellu-, paperi- ja voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa Metso Oyj:stä joulukussa 2013。Valmetin liikevaihto vuonna 2013 oli noin 2,6 miljardia euroa。Valmetin tavoitteena on tulla maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal