Valmetin YritysidentiteTeTiKiteyttääYhtiön战略官Ja Vision

美卓oyj:nlehdistötiedote1.10.2013 klo 12:45 paikallista aikaa

Metsosta Irtautuva ValmetOttaaKäytöönsäuudenyritysilmeen。Uusi ilmeotetaantäysmääräisestikäyttöönyhtiönaaloittaessatoimintansa ensi Vuoden Alussa。

Valmetin yritystunnus - eteenpäin suuntaava vihreä nuolimerkki ja teräksenharmaa sana Valmet - viestivät asiakassuuntautuneesta ja vahvasta yrityksestä, jonka toiminta edistää kestävää kehitystä ja rakentaa tulevaisutta。

Yhtiön tuleva nimi - valmet Oyj - julkaistiin jo aiemmin tänä vuonna。

“Nimi在乔治斯塔屯·纽伦塔·哈拉图·哈拉图 - Ja Luotettavuusmielikuva上的尼米.TämäAntaaMeilleHyvätLähtökohdatYhtiöntuduandjaMielikuvanRakentamiselle Globaalisti,”Toteaa ToimitusJohtaja * Pasi Laine。

Valmetin Toiminta Jakautuu Kolmeen Liketoiminta-Alueeseen Ja Viiteen Maantieteelliseen Alueeseen。Liketoiminta-alueet ovat Palvelut,Sellu Ja EnergiaSekäpaperit。Maantieteelliset alueet ovat pohjois-amerikka,Etelä-amerikka,Emea(Euroooppa,Lähi-ItäJAAfrikka),Aasian Ja Tyynenmeren AlueSekäkiina。

Valmetin asiakaslupaus on "Forward" - eteenpäin。

yritysidentiteetsäkiteytyvätvalmetin toiminnanperuslähtökohdat,Strategia Ja Tahtotila。valmetinperustehtävävävänä在Muuntaa Ja Jalostaa Uusiutuvista MateriaalistaKestäviätuloksia。YhtiönStryiana托米特塔帕尔帕利亚基斯基斯基德奈戈尼塔JA Palveluja Sellu-,Energia-JA Paperiteollisuudelle。战略ydintäonmyösyhtiönvahvasitoutinen asiakkaiden menestyksenEdistämiseen。Valmetin Visiona onkin Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

“asiakaslupauksemme”前进'Heijastaa Vahvaa Situmistamme Asiakkaidemme MenestyksenEdistämiseen塞克斯·杜维加·莱卡斯宜·斯·斯·涅宾·斯坦斯·斯·埃特·埃德··斯坦,森·莱姆米森·埃希尼克·奥姆梅·斯塔纳·奥尔梅姆·斯坦纳·奥尔梅姆·斯坦纳·亚洲·奥尔梅德·帕拉诺·斯利苏·帕兰西亚

Valmetin Kilpailukyky Pohjautuu Johtavaan Asemaan Biopohjaisia raaka-AineitaKäyttävienTeollisuudenalojenTeknologia-贾帕弗劳特奥塔那纳纳。Kattava Palvelutarjoomamme,Laaja Palveluverkostomme JA Suuri Asentutu Konekanta Antavat Vakaan Pohjan Kasvulle。YhdessäitutuneenJa OsaavanHenkilöstömmekanssa olemme valmiittekemäntyötävalmetin,senomistajien ja asiakkaiden menestymiseksi,“Kiteyttääpasilaine。

Valmetin Yritysilmeen Suunnitteli Suomalainen Mainostoimisto BriiffiYhteistyössävermetinJohdon Kanssa。

梅索在KansainvälinenTeknologia-贾帕弗劳蒂莫蒂瓦省亚太斯泰伦·卡韦斯 - ,Maarakennus-,Massa Ja Paperi-SekäÖljy-贾卡斯·普拉拉。Metson 30 000 Osaajaa Yli 50 MaassaEdistävätasiakkaidemmekannattavuutta jakestävääkehitystäympärimaailman。Metson Osakkeet在Listattu Nasdaq Omx赫尔辛基Oy:Ssä。

www.metso.com,www.twitter.com/metsogroup.

Anu Salonsaari-Posti, markkininti - ja viestintäjohtaja, tuleva Valmet, puh。050 453 4262

* jakautumisenjälkeen.