Tulevan ValmetinYhteistoimintaneuvottelutPäätökseenemea-alueorganisaatiossa

美卓oyj:nlehdistötiedote30.10.2013 klo 9:50 Paikallista Aikaa

Metson Massa,Paperi Ja Voimantuotanto -Liiketoiminnan,Tulevan Valmetin,Emea(Euroooppa,Lähi-Itä,Afrikka)-Alueorganisaatio onSaanutPäätökseen5.8.2013 alkaneet,Suomen-Toimintojaan Koskeneet Yhteistoimintaneuvottelut。

Neuvottelut Olivat OSA Metson Huhtikuussa 2013KäynnistämääMaailmanlaajuistakustannuskilpailukykyohjelmaamarkkinoiden muutoksiin sopeutumiseksi。Ohjelman Tavoite在VähentääMassa,Paperi Ja Voimantuotanto -Liiketoiminnan Vuotuisia Kustannuksia Noin 100 Miljoonalla Eurolua Vuoteen 2015Mennessä。

Neuvottelujen Tuloksena emea-alueorganisaatioVähentääSuomessayhteensänoin90TyöpaikkaaJyväskylässä,Järvenpässä,瓦斯卡斯卡,Porissa Ja Raisiossa。vähentämistoimetsisältävätirtisanomisiajaeläkejärjestelyjäskätehtäväsiirtojaemea-consorisaation toimipaikkoihin Pohjoismaiden ulkopuolella。LisäksiToteTetaanSisäisiäSiirtojaMassa,Paperi Ja Voimantuotanto -Liiketoiminnan eri OrganisaatioidenVälillä。

NYTTehtyjenPäätöstenAvullaLiketoimintaSovittaa Rakenteitaan Ja VoimavarojaanLiiketoimintaympäristönVaatimuksiavaidaaviksi,VahvistaenKilpailukekyäänEmea-Markkina-Aluebla。

vähennystenkohteiksi joutuneitahenkilöitätuetaan波尔库里奥拉斯顿波尔塔基奥马拉省。Ohjelmasisältääämuansayritäjyyttä,Opiskelua Ja UudelleenTyöllistymistätakyenpiteitä,库滕EsimerkiksiTyöstä-TyöhönValmennusta,Omaehtoista Tuettua Opiskelua,Työvoimakourutusta,Muutoskourutusta,Muuttotukea JaTyöpaikkakartoituksia。

Metson Massa-,Paperi- Ja Voimantuotantoammattilaiset Ovat Erikoistuneet Prosseihin,Koneisiin,Laitteisiin,Palveluihin,Paperikonekudoksiin Ja Suodatinkankaisiin。Tarjontamme Ja Kokemuksemme Kattavat Prosussin Koko Elinkaaren:UudetTuotantolinjat,Uudistukset JA Palvelut。

Vuoden 2014 Tammikuusta Alkaen Metsh Massa,Paperi Ja Voimantuotanto -Liiketoiminta Palvelee AsiakkaitaanEntiStäkeSkysemminJa KilpailukykyisemminItsenäisenäPörssiyhtiönänimeltävalmmin。

www.metso.com/pulpandpaper,www.metso.com/power,www.twitter.com/metsopulppaper
www.metso.com,www.twitter.com/metsogroup.

梅索在KansainvälinenTeknologia-贾帕弗劳蒂莫蒂瓦省亚太斯泰伦·卡韦斯 - ,Maarakennus-,Massa Ja Paperi-SekäÖljy-贾卡斯·普拉拉。Metson 30 000 Osaajaa Yli 50 MaassaEdistävätasiakkaidemmekannattavuutta jakestävääkehitystäympärimaailman。Metson Osakkeet在Listattu Nasdaq Omx赫尔辛基Oy:Ssä。

www.metso.com,www.twitter.com/metsogroup.

LisätietojaAntaa:
HannuMälkiä,Aluejohtaja,Emea(Euroooppa,Lähi-itä,奥福克卡),马萨,Paperi Ja Voimantuotanto,梅索,普赫。0400 460 587.