Tuleva Valmet Toimittaa Voimakattilan现代主义ja kunnnostuksen araucolle chileen

美卓oyj:nlehdistötiedote28.10.2013 klo 11:00 paikallista艾卡阿

Metson Massa,Paperi Ja Voimantuotanto -Liiketoiminta,Tuleva Valmet,JA Celulosa Arauco YConstituciónS.A.OvatAllekirjoittaneet Sopimuksen Voimakattilan Moispisoinnista Ja KunnostuksestaConstituciónintehtaalle智利。

TilausSisältyy梅森马萨,Paperi Ja Voimantuotanto -Segingin Vuoden 2013年KolmannenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Toimittavat MetsonYksikötsuomessa Ja Brasiliassa。Voimakattilauudistus valmistuu vuoden 2014 LoppuunMennessä。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

Projekti Tulee OlemaanerittäinMerkittäväOlemassaOlevan Voimakattilan Kunnostus- JaMuutostyö。Projektin Tarkoitus ei One Ainoastaan​​ Saattaa Kattilaa Takaisin Luottettavaan Ja Huolletvissa Olevaan Kuntoon,VaanMyösParantaaSen Toimintaa。Toimitussisältääseuraavat keskeiset OSAT:sekundääritulistimenkorvaaminen uudella,kattilan modernisointiyksilieriörakenteiseksi,ilmansavukaasuesilämmittimenuusinta,UUSI biopolttoaineensyöttöjärjestelmä,UUSI parannettupalamisilmajärjestelmäJA uudetraskasöljykäyttöisetkuormapolttimet。

“Kattilan modernisointi JAkunnostustyötuleemerkittävästipidentämäänkattilankäyttöikääJA varmistamaankäyttöturvallisuutta。Lisäksiprojekti tulee parantamaan kattilankäytettävyyttäJAsäädettävyyttä,SEKA alentamaankäyttökustannuksia”,kertoo Jouni科斯基宁,myyntipäällikköMetson马萨,paperi JA voimantuotanto-segmentistä。

“OlemmeTyöskennelleLeetYhdessäMerutionsvuosiaMetson Kanssa JaYleiselläTasollaSeOnMielestämmeoollutMeanestyksekästäMolemmilleOsapuolille”,Kommentoi Patricio Henriquez,Araucon Suunnittelu- JaRakennusyksikönnjtaja。“Muita RatkaiseviaTekijöitäMetsonAvinnalleToimittajaksi Olivat Tekniset Ratkaisut Ja Tietotaito,ProjektinhoitokykySekätoimitusaika”,Henriquez Jatkaa。

“YhteistyössäMetson锁门JA巴西的yksikköjenkeskentehtäväprojekti上hyvin linjassa strategisten tavoitteidemme kanssa jatkaa osaamisemme globalisaatiota ollaksemmelähempänäasiakasta JA voidaksemme paremmin palvella asiakkaitamme”,Jouko SANOOKylänpää,kattiloiden uudistus- JAmuutostöistävastaava johtaja Metson马萨,paperi JA voimantuotanto-segmentistä。

arauco在yksimerkittävimmistämetsätollisuusyrityksistämaailmassa。araucoyhdistääkorkeaaeteknoloiaaympäristövaikutuksiaminimoiviin tuotantoprosesseihin toimittaakseen laajan valikoiman Korkealaatuisia tuotteita,Flastatakseen亚洲克德琳塔佩伊辛yli 70 maassa。

Metson Massa-,Paperi- Ja Voimantuotantoammattilaiset Ovat Erikoistuneet Prosseihin,Koneisiin,Laitteisiin,Palveluihin,Paperikonekudoksiin Ja Suodatinkankaisiin。Tarjontamme Ja Kokemuksemme Kattavat Prosussin Koko Elinkaaren:UudetTuotantolinjat,Uudistukset JA Palvelut。

Vuoden 2014 Tammikuusta Alkaen Metsh Massa,Paperi Ja Voimantuotanto -Liiketoiminta Palvelee AsiakkaitaanEntiStäkeSkysemminJa KilpailukykyisemminItsenäisenäPörssiyhtiönänimeltävalmmin。

www.metso.com/energy,www.twitter.com/metsoenergy.

梅索在KansainvälinenTeknologia-贾帕弗劳蒂莫蒂瓦省亚太斯泰伦·卡韦斯 - ,Maarakennus-,Massa Ja Paperi-SekäÖljy-贾卡斯·普拉拉。Metson 30 000 Osaajaa Yli 50 MaassaEdistävätasiakkaidemmekannattavuutta jakestävääkehitystäympärimaailman。Metson Osakkeet在Listattu Nasdaq Omx赫尔辛基Oy:Ssä。

www.metso.com,www.twitter.com/metsogroup.

JoukoKylänpää,Johtaja,LämmönJaVoimantuotanto,Uusinnat JaMuutostyötöt,马萨,Paperi,Voimantuotanto,梅索,普赫。+358 400 734 334

Augusto Lovo,Osastopäällikkö,Voimantuotannon Myynti,Palvelut,(Etelä-Amerikka),Massa,Paperi Ja Voimantuotanto,梅索,普赫。+55 41 3341 4402